14 Mart 2012 Çarşamba

Yeni yılın ilk fuck close u

("Cevahirde 5te3" adlı raporun devamında gelişen olayları baz alır)

Saat gecenin 3 buçuğuydu.Arabayı arnavutköydeki manzaralı isparklardan birine çektim.Arka koltuktakilerin tuvalet aramaya gitmelerini fırsat bilip sevişmeye başladık.Arabanın camları buğuluydu,hiç bir şey görünmüyorken,bak titanic yapıyorum ben dedi avucunu buğulu cama yapıştırıp aşağıya doğru çekerek.Dışarıda bir çöpçü yerleri süpürüyordu,bazende seyyar çaycılar çay satmak için yanaşıyorlardı yandan.

Ortam müsaitleşince vites kolunun üzerinden atlatıp kucağıma aldım onu,söför koltuğunda yüzü bana dönük kucağımda oturuyordu.Bizimkiler her an dönebilirlerdi o yüzden kapıları kitledim.Etekli bir elbise giymişti,memelerine ulaşmak için bütün elbiseyi başına kadar sıyırmam gerekti.Biraz emdim,durdum,öbürü eksik kalmasın dedim,onu da emdim.Neden 3 hafta önce gelmedin dedim,buluşmalarımız hep sorunlar yüzünden ertelenmişti.Hiç tahmin etmemiştir heralde sokakta onu durduran adamla bu şekilde olacağını.

Sonra orasına parmağımı soktum ,oynuyorken bize doğru bir siyahlığın yaklaştığını gördüm,gitgide büyüyordu,arabanın önüne geldi ve durdu! İki kişiydiler.Bunlar arkadaşım ve benimkinin arkadaşıydı,benimkini kucağımdan indirdim ve kapıları açtım.Onlar arkada koltukta biz önde sevişmeye devam ettik,çok şanssısız dedim arada vites kolu var.Gitmek istediğiniz bir yer var mı diye sordum.Lafı eve gidelim e getirmek için,sonra gittik.

Ev buzhane gibiydi,benim kız zaten kansızdı,daha da fazla üşüyordu o yüzden.Kendi montunun üzerine birde benimkini verdim.İçinde gidip geliyorken,üzeri 3 kattı,altı ise çıplak!Ona bunu hatırlattım.Güldü.Gerçekten komikti.Boşaldım,hayatımda hiç öyle boşalmamıştım,tam durdu derken bir o kadar daha uzaklara fışkırıyordu.Çok farklıydı.Gidip yan odadakiler işlerini bitirmişler mi diye kontrol ettim,onları bekliyorken benimkini kollarımla havaya kaldırıp süpermen gibi uçurdum etrafta,sadece 45 kiloydu.Çıplakken 44.

Normalde boşaldıktan sonra,yüzünü bile görmeye dayanamıyorum kızların,yok olmasını istiyorum,ama iş bittikten sonra ,kadınının omzunu öpen,ona melek gibi davranan adamların konuşmalarına maruz kalmıştım,bende öyle davrandım,koltuğa oturdum o da kucağıma,sohbet ettik bir süre.Bende bugün kucaktan kucağa geziyorum dedi,sonra kötü bir cümle kurdum pardon dedi gülerek.Yüzüne boş boş baktım.Her şey güzeldi,en iyisi de artık abaza hissetmiyordum.

22.01.2012-Secret-

Cevahirde 5 te 3

Hiç aklımda yoktu sete çıkmak,kucağımda laptopla internette değerli zamanı boşa harcarken,bir telefon aldım.Karşıda beni arayanlar telefonu elden ele dolaştırıp ,beni bir yerlere çağırıyorlardı.Beynime bol oksijen gitsin diye derince soludum,tamam dedim.Kalkıp sakalımı traş ettim ve küpe taktım,suratımda sakal varken asla bir kızla konuşasım gelmiyordu.

Set açmayalı 1 ay olmuştu,o 1 ayda güzel bir sevgili yapmış ve ilk defa biraz sosyalleşmiştim.Bundan sonra denemenin nasıl olacağını merak ediyordum. Olay yerine geldiğimde hala korkuyordum set açmaktan,korkunun ecele faydası yok dedim dönüp yanımdan geçen kızın arkasından yürürken,kalp atışlarımı umursamadım.Tekrar başlamadan önce yaklaşmamı değiştirmem gerektiğinin farkındaydım,son zamanlarda yaptıklarım hiç işe yaramamıştı ,önlerine geçip durdurmak yerine sadece arkalarından seslendim bu sefer, bir kaç defa seslendikten sonra,180 derece dönüp baktı.Set cevap verdiğinde heyecan yerini sakinliğe bıraktı,gün boyuncada bir daha hiç heyecanlanmadım.Teşekkür edip kaçabilen nadir kızlardan olacaktı bu bugün.

Sonrasında açtığım gerçekten güzel giyinen biriydi,boyu bana göre biraz kısaydı ama olsun,güzeldi.Aklımda hiç ezber bir şey yoktu,senin önümden geçip gidişini izlemek istemedim,o yüzden durdurmak zorundaydım dedim,başıma daha önce hiç böyle bir şey gelmedi dedi kız,benim de dedim,nasıl oldu bilmiyorum,bazen içinden gelen sesi dinlemek istersin ve o seni doğru yere götürür dedim.Durdurduğum 1500 üncü kız olduğunu bilseydi ne hissederdi acaba? Ama o birinci sanıyordu kendini,bu yüzden etkiliydi.

Kalibrasyon...Aslında bir çeşit içinde bulunduğun durumunuz farkındalığı diyebilirim,o kadar fazla başarısız oluyorsun ki en sonunda neyi nasıl yapmaman/söylememen gerektiğini biliyorsun.En yapay şeyi bile durumun içinde doğal şekilde söylebilme yetin oluyor elinde.Evet bunu becermek için tam 1500 kere denemek zorunda kaldım,sonunda oluyordu anlaşılan.Close yapınca bizimkilerin yanına gittim.Bir şeylerin içselleşmeye başladığını anlamıştım.Yapaylıktan doğallığa giden yoldu bu.

1500 defa önce ilk kez set açtığım yerdi Cevahir,gene buradaydım.Ama artık her şey daha farklıydı.Cevahirin farklı katlarında dolaşmayı sürdürürken 3 sap olarak,az önce close yaptığım kızın bizi bu şekilde görmesi halinde,onu aradığımda dönüş alma ihtimalinin ne kadar azalacağını düşündüm,bu düşük değer göstergesiydi,gene de boşver dedim,farklı setler kovalamalıydım.

İkinciye o anın ne kadar özel olduğuyla ilgili bir şeyler uydururken,danscı mısın diye sordum,adımların çok senkronize görünüyordu,evet dedi kısa bir süre için,harika bende şurada dans ediyorum dedim.Gözleri açıldı.Hayır hayır hoca falan değilim,sadece oradakiler beni bilir,sürekli gittiğim yer.Bu da telefonunu verirken çok naz yapmadı.Doğru oynayınca kimse "ben sokaktan kimseye telefon veremem" demiyordu.

Üçüncü açtığım bembeyaz tenli melek gibiydi.Konuşmanın sonunda yaptığın çok hoştu,cesaretini çok sevdim dedi gözlerinin içi gülerek,bu kıza tükürerek konuşmaya başlamıştım,durduramıyordum tükürüp duruyordum belki de ondan sadece face alabildim.

Dördüncü açtığım set ikiliydi,ikili setlerde önemli olan şey,hedefin arkadaşını kontrol altında tutmaktır.Birine iltifat ederken öbürünün ilk tepkisi de gülümsemekse bu sorun olmayacağı anlamına gelir,ama nötr se üzerine oynamalısınız.İkiniz birbirinize çok benziyorsunuz ama sen daha enerjik olansın,sanırım arkadaşın bugun kötü bir gün geçirdi dedim.Ve dönüp bir kaç dakika da onunla konuşup gülümsemesini sağladım.Derken hedefimin telefonu çaldı,az öteye gidip,"beni bir daha arama" tarzında bağırmaya başladı telefondakine.Eski sevgilisi falan mı dedim,ne dedi bilmiyorum.Kaçamak yanıt verdi.Klasik hedefin arkadaşı gibi davrandı işte.Çok sürer mi dedim,benim acelem var.Bilmiyorum dedi,bak benim gitmem gerek sanırım arkadaşının görüşmesi uzun sürecek,sana telefonumu vereyim arkadaşına ver,isterse beni arar dedim,kabul etmedi,sadece ver aramak zorunda değil dedim.Ben laf anlatmaya çalışırken,hedefim görüşmesini bitirdi ve yanımıza geldi,eski sevgilin miydi dedim,hayır dedi önemli bir şey değil.Hadi bir yer de oturup öyle konuşalım dedi.İsterdim ama gerçekten hiç zamanım yok dedim,gitmem gerek.Sen bana telefonunu ver,sonra konuşuruz dedim.

Beşinci 180 boyundaydı,manken olması muhtemel,fazla üst klasman bir kadındı.Muhtemelen zengin erkeklerle düşüp kalkanlardan.Herkes onu kesiyordu,arkasından yaklaşıp durdurdum.Çevredekiler yaptığıma çok şaşırmışlardı.Oynadığım en güzel oyunlardan birisiydi ama bazen bazıları daha farklı şeylere bakarlar,sanırım pek paralı durmuyordum.Sadece 2 dakika tutabilmiştim

Derken iki tane harika yabancı gördüm,zor türk kızlarından sonra bunların çok kolay olacağını düşünerek gittim.ingilizce olarak direct açılış yapıp 20 dakikaya yakın sohbet ettim,Modellermiş .Daha güzel olan "Do you know Beşiktaş ?" dedi.Biliyorum,çok severim orayı vapurları ve denizi harikadır dedim,hayır dedi futbol takımı Beşiktaş dedi,orada oynayan bir oyuncu var diyerek Gutinin tam adını söyledi.Gerçi şuan Madride döndü,o benim çok yakın arkadaşım dedi.Close yaptığım türk kızları güzellerdi ama,ne kadar güzel olsalarda,bu kız ispanyol bir modeldi,türk kızlarının hiç bir şansı yok,az önceki kıza "melek" gözüyle bakmamın bu yaratığa ne kadar büyük bir hakaret olduğunu farkettim.Ajansımız aslında güvenliğimiz için Türkiyede yabancılarla tanışmamız konusunda bizi uyardı dedi.Sanki çağırsam gelmeyeceklermiş gibi hissettim,önermedim bile sonra pişman oldum.Neyse dedim çok fazla kadına ihtiyacımız yok.

Akşamleyin arkadaşımla oturup sohbet ediyorken,hepsini birbirine karıştırmıştım adlarını,okullarını,kim olduklarını.Elinizde bir çok telefon olduğunda,bir tanesine verdiğiniz önem çok azalıyor.Konuşmak için berbat bir konuydu ; ciğeri ne kadar çok sevdiğimden bahsederken ben vejeteryanım dedi bir tanesi.Olsun dedim ama eminim sufle seversin.Fazla düşünmeye gerek yoktu.İkisinden dönüş aldım,dönmeyen ise bu raporu yazarken aradı.Sanırım bir şey olacak...

Hayatımın en güzel 30 saniyesi

Kağıda şöyle bir baktım,dudağımı büküp, küçük bir ihtimal ama 3 yerine 9 u dene dedim.Mr.sociable feribotta tanıştığı ve eline telefon numarasını sıkıştıran kızın telefonunu umutsuzca 2 haftadır arıyordu,ama operatör böyle bir numara kullanılmamaktır diyordu.Kulağa çok saçma geliyordu çünkü tanıştığı kız sürpriz bir jestle telefonunu yazıp avucuna sıkıştırmıştı,tamamen kendi iradesiyle.Telefonunu yanlış yazması olası durmuyordu.Ama durum bunu gösteriyordu.Sonunda hepimiz kızın ruh hastası olduğuna inandık.Gece 12 gibiydi,küçük bir ihtimal ama söylediğin gibi yapacağım dedi.3 yerine 9 yazdı…Ara tuşuna bastı...Karşıdan alo diyen kız sesini hepimiz duyduk.Küçük bir rakam hatasından dolayı 2 hafta gecikmeli olsa da aradığına kavuşmuştu.

Birkaç gün sonra sözü geçen kızla buluşacağı zaman kız yanında kankasını da getireceğini söyledi,benim olayın içine dahil olmam böyle başladı.
Akşam buluştuk,söylediği kadar vardı,kızlar şuana kadar bir şekilde iletişime geçtiğim en taş kızlardı.Benim payıma düşen topuksuz 178 boyunda,esmer anaokulu öğretmeniydi.Kızların çok güzel olduğunu duymuştum.Ve yolda karar vermiştim,kasmayacaktım,tamame

n beklentisiz bir şekilde gittim, çünkü zaten bu kadar kaliteli ve güzel bir kız benim olamazdı.

Buluştuk,kararlaştırdığımız kafeye doğru hep beraber yürüyorduk.İlgili görünmedim,sadece kendimi düşünüyordum,centilmenlik yapmadan önden yürüyordum.Zengin adamların yanlarındaki kızlara yaptığı muameleyi yaptım,hiçbir zengin adam kız arkadaşlarıyla yürürlerken el ele tutuşmazdı ,çok ilgili davranmazlar ve kız arkadaşları daima onları arkalarından takip eder.Yarı görmezden geldim.Kaba değildim ama varlıkları beni ilgilendirmiyordu,gerçekten.

Etiler Madoya girdiğimizde,erkeklerin çoğu kafalarını çevirip bize bakıyordu.Hoşuma gitmişti.Bizim yerimizde olmak istiyorlar diye düşündüm.Oturacağımız yeri ben seçtim,sohbete başladık,hiçbir zaman çok konuşmadım,birkaç espri dışında.Hatta sonradan durgundun diyecekti mr.sociable bana.Olsun zaten hiçbir beklentim yoktu ki dedim.

Mr.sociable ile kız görüşmeyi bırakalı çok olmuştu.Daha doğrusu kız onunla görüşmeyi bırakalı.Facebook umda birisinin beni eklediğini gördüm,bu o günkü taş kızdı.O benimle konuşmaya başlayıncaya kadar konuşmadım.

Eskilerden bir pua (A.C.) arkadaşımın evindeyken,amacını ilk başta belli etmek ve güçlü frame konusu üzerinde konuşuyorduk.Benimki facebookta online dı,gece 3 tü ve konuştuklarımızı benimki üzerinde deneyebileceğimizi söyledim.Kısa bir konuşmaydı,birkaç gün içinde erkek arkadaşının onu almaya geleceğinden bahsetti,keşke daha önce söyleseydin dedi,yani benden hoşlandığını.İlginç bir konuşmaydı,ama işe yaramış görünüyordu,A.C. ,o kız sana dönecek,garanti veriyorum dedi.

Ve döndü de,1 hafta sonra! gittiğini sanıyordum dedim Gitmedim ki ! diye yazdı.Erkek arkadaşım,yani eski erkek arkadaşım tek başına dönmek zorunda kaldı.Bu görüşecek olmamız anlamına geliyordu.

Buluştuğumuzda bu görebileceği en enerjik bendim.Sohbet sırasında o gün ne kadar cool ve karizmatik olduğunu düşündüm dedi,tepkisiz olmak işe yaramış görünüyordu,sanırım bu Mystery nin harika göğüslü bir kızı almak için,tüm gece boyunca onun göğüslerine bir kez bile bakmayarak bunu sağlaması gibi bir etki yaratmıştı.

23.30 da oturduğumuz kafe kapandı.Kalktık,yakınlarda olan Tangolindonun evinin önünden geçerken.Arkadaşım dedim,burada oturuyor,seni eve atmak gibi olmasın ama ona 5 dakika uğrayalım,bize çay yapar dedim.Benim için sorun olmaz dedi.

Zili iki kez çaldım,ona gelebileceğimizden haberi vardı ama kapıyı açarken galiba biraz gözleri açılmıştı,bu kadar güzel bir kız beklemiyordu.Benimkiyle yanyana oturduk,daha kapıdan girerken,kız daha önceki yazılarımda bahsettiğim evin konseptinden çok etkilenmişti.Kızı sol yanıma oturttum,Tangolindo ise kızın sol çaprazındaydı.50 dakika boyunca arkama yaslanıp koltuğa gömülerek sohbet etmelerini dinledim.Büyük bir taklit yeteneği vardı,benimle bu şekilde konuşmazdı.Onunla çok zaman geçirdiğim için bunu ayırt edebiliyordum,gerçekte ne bu kadar hassas,ne de düşünceliydi.Bu yüzden komiğime gidiyordu.Kız hiçbir şekilde anlamıyordu ama bu profesyonel şekilde oynanan bir tiyatroydu…

Tangolindonun evinden ayrılırken ,ayakkabılarımı bağlamak için çömeldim,kız dışarı çıkmıştı bile.Bildiğim halde,Tangolindoya bütün dhvleri kendine yaptın dedim sırıtarak,merak etme dedi,o dhvlerin hepsi sana gitti.Biliyordum,arkadaşım ne kadar taşaklıysa,bende o kadardım.

Çok harika bir adam iyi ki tanıştık dedi,benden harika olmasını istemem dedim,sende harikasın dedi.

Gece 1 sularıydı,evine bırakmadan önce yakınlarda harika boğaz manzaralı ıssız bir yere gittik,sadece biraz yakınlaştık.Çok kontrolcüydü.

Ertesi gün oldu…Gene görüştük.Bana waffle ısmarladı.Bebek sahilinde bankta beraber oturup yerken muhabbet pek iç açıcı ilerlemiyordu,gereğinden fazla sessizlikler oluyordu. Maçı kaybediyorum diye düşündüm,her şeyin içine etmek üzereydim,eski sevgilisi arayıp onda kalan polo kazağını istiyordu.gerçekten hiç eğlenmiyorduk.O anda ezberlenmiş hikayeler hayatımı kurtardı ! Aa ilginçmiş dedi.Arayan eski erkek arkadaşının ne kadar bencil ve kompleksli olduğundan bahsederken,eminim biraz toplu biridir dedim o tipler öyle oluyor,evet öyleydi dedi,cartman gibi dedim,çok severim o çizgi filmi dedi.O zaman şu bölümü kesinlikle izlemelisin dedim.Sohbet bir anda negatiften pozitif yöne doğru sürüklenmişti.Aklıma ardı ardına pek çok şey geldi,Jokerden bile öğrendiğim bazı saptamaları benimmiş gibi sattım.Yakışıklı adamlar genelde maldır,onlar mal olmasalardı, çirkin adamların yanında bu kadar fazla güzel kız olmazdı.

Ardından bebek starbucks a geçtik,neden bana ilgini daha önceden söylemedin dedi,sırıtarak,bir hamam böceği düşün,hızlıca yürür sonra durur,etrafına aptal aptal bakar,ve alakasız bi yöne doğru devam eder. Erkeklerde onun gibidir dedim.Güldük.Siz arkadaşlarınızla nereden tanıyorsunuz birbirinizi diye sordu,diğerlerini de tanıyordu.Güzel bir şey bulmalıydım,kadınları avlamak amacıyla bir araya geldik diyemezdim.Hipnoz diyiverdim,Nlp.Hepimiz bununla ilgileniyoruz,eğer hatta bana 5 dakikanı verirsen,seni hipnozla kendime aşık edebilirim dedim.İnanmadı…Karşısından kalkıp yanına geçtim.Onu aslında hipnoz falan etmek istemiyordum,bu yanına geçmek için bahaneydi.Bunu Sezgi den bana öğretmesi için üzerimde uygulamasını istediğimde,ona karşı içimde bir şeyler hissetmeye başlamıştım dedim,kısa bir süreliğine.haha dedi,hayır ikinizde erkeksiniz,biliyorum o yüzden sende daha etkili olacak.Ona ilk soruyu sordum ve dolayısıyla direnç gösterdi,sorularıma bilmiyorum diye cevap verdi.Ardından kendi uydurduğum el falını baktım,bir daha da elini hiç bırakmadım.Hala direnç gösteriyordu,karşıma geç dedi.Hayır dedim karşına fln geçmem,o zaman ben geçerim dedi,iyi geç dedim.Hayır o ayıp olur dedi,ben geçmem dedim.Geçseydim yanmıştım,birdaha bana asla saygı duymazdı.Ben hemen sarmaş dolaş olmayı,hemen canım cicim aşkımlı konuşmayı sevmiyorum,bana samimi gelmiyor dedi.Anlıyorum dedim,bende starbucksın kahvelerini sevmiyorum ama hala buraya gelmeye devam ediyorum dedim,neden geliyorsun o zaman dedi,manzarası güzel dedim.Güldük.Seni anlıyorum dedim,sana aşık değilim ama seninle zaman geçirmek çok hoşuma gidiyor o yüzden burada kalacağım dedim.Bir daha da ayrılmadık.

Yürümek istediğini söyledi,onu devasa bebek yokuşundan etilere ,yorulduğu zamanlarda iterek yada kucağıma alarak çıkardım,aynı şişko arkadaşım gibisin dedim,10 metrede bir tıkanırdı,hiçbir farkın yok!

Yokuş bitip evine yaklaşırken,mutluydum,çokta umurumda değildi ama onu hala öpmemiştim,gerilim yaratmak için ,hazır ol dedim,birazdan seni tutacağım ,çevireceğim ve öpeceğim dedim,dudaktan..Hayır yanaktan dedi,görürsün dedim.Yüzüne baktım,ve evet..Artık hazır olduğunu anladım.
Evinin önüne geldik,gel buraya dedim kolundan tutarak çevirdim,dudağıma yapıştı ve beni öptü,çok ateşliydi,bense durduğum yerde sadece “biraz daha” diyebildim kendimden geçip sayıklayarak...Daha önce fuck close larım olmuştu ama bunu tümüne değişmezdim, bu hayatımın en güzel ve en duygu yüklü 30 saniyesiydi.


6.12.2011-Secret