Yanımda 1e1 bootcamp eğitimi verdiğim bir danışanım vardı.Çok fazla
kadın sirkülasyonu olduğu için Caddebostan da pratik yapmanın daha uygun
olacağını düşündüm.Çünkü upuzun geniş bir yolda karşınızdan sürekli
birbirinden güzel kızlar gelir.Çoğu yaş konusunda beni şaşırtıyor ama
olsun,artık 18 yaşında kızlar o kadar bakımlı ve o kadar iyi
giyiniyorlar ki,25 yaşındalar sanıyorum.
Önce adres sorarak başlamasını söyledim,kızlara yaklaşıp adres
sordu.Çok zor görünmüyordu bence,ama gene de zorlanmıştı.Çünkü
ihtiyaçtan adres sormakla,altında başka amaçlar varken adres sormak
arasında çok fark vardır.Galiba bir çok yerin adresini sorduk beraber.
Sonra ikili bir set gördüm, güzellerdi ama senin açmanı istiyorum
dedim,bu sefer direct açacaksın,directten başlamak beni korkutuyor
dedi,en zorundan başlarsan her zaman daha iyi dedim.Bayağı bir motive
ettim.Açmazsan başarısız olursun,burada olmamızın bir anlamı
olmaz,başarısız olmak mı istiyorsun dedim.Seti biraz takip ettikten
sonra,arkasını dönüp geri gelmenin ağırına gideceğini hissettiğinden
olacak ki önlerine geçip onları durdurdu,ben olsam arkadan seslenirdim.
Söylediğim geçişleri yaptı,zaten sosyal biri olduğu için az çok
kadınlarla konuşmayı biliyordu.Sadece açılış korkusunu yenmeye ve doğal
geçişler (konu değiştirme) yapmasını öğrenmeye ihtiyacı vardı.Hiç
beklemediğim bir şekilde konuşma harika gidiyordu.
Sonra engelli dergisi satan bir adam yanaştı gruba,en berbat
durumdur,setteyken bir şeyler satmaya çalışanlar,selpak al diyen
teyzeler ve 1 lira isten veledler, sette güzel giden etkileşimi
kırarlar.Adamın yanına gidip dergi satın alacak gibi yaptım,sonrada çok
duyarsız bir insan olduğumu ve almayacağımı söyledim.Ve seti rahat
bırakmasını sağladım.Danışanım ilk setinde numberclose yapmıştı.Havalara
uçuyordu,biraz yavaş ol bu kadar çok önemsemene gerek yok dedim,ilk
numberclose yaptığın zamanki halini düşün dedi bana .. Ona hak verdim.
Danışanımla vedalaşıp,mecidiyeköye arkadaşlarımın yanına
döndüm.Forumdan "themask" ve "Schopenhauer" da gelmişti...Onlarla
tanışıp karşılıklı memnun olduktan sonra oturup sohbet etmek için bir
yer aradık ama starbucks gene ağzına kadar doluydu.
Sokaktaki süs havuzunun kenarına oturup konuşmaya başladık ama
konsantre olamıyordum,az ileride oturan ikili bir set dikkatimi
çekiyordu,parlak bir tayt giymişti,çok istedim onu,kalkıp yürümeye
başladıklarında yanlarında buldum kendimi.Hedefim arkadaşından 2 metre
daha ileriden gidiyordu.Arkalarından koşuyorken affedersiniz
diye seslendim.Önce hedefin arkadaşına bakarak konuşmaya başladım ve
hedefime çok hoş olduğunu söyledim.Yüksek enerji ve güleryüz,ne kadar
saçmalasanızda sizi kurtarır."Ben kızlarla konuşmayı bilmiyorum,ne
diyeceğimi hiç bilmiyorum" dedim,gülüştük...Gerisi aynı hikaye..Kız
telefon numarası verme konusunda muhalefet olduğunda ,bende ona neden
telefon numarasını bana vermesi gerektiğini anlatıp,belki arkadaş oluruz
diye kendimi ağırdan sattım.Diğer kızda lafa girip "bırak bu işleri
arkadaşım ya" dedi kahkaha atarak.Bende güldüm, asıl amacımı herkes
biliyordu.Bazen bile bile yalan söylemek güzeldi.
Kendini hafif kız gibi göstermek istemediği için telefonunu vermek
istemiyordu ama vücut dilinden etkilendiği belliydi,benim hakkımda
sorular sormaya başladığında,bunlarda benim arkadaşlarım diyerek dönüp
arkamdaki 7 tane yanyana dizilip bizi izleyen erkek grubu arkadaşlarımı
gösterdim.Siz napıyorsunuz ki böyle dedi,toplantı yapıyoruz
dedim.Toplantı yapmak için güzel bir yer değil mi ?
Kızın telefonunu alıp, kendimi onun facebook una ekledim.
Ertesi gün facebooktan ona mesaj attım.Cevap vermedi.Bende ona bağırdım
ve azarladım.Dıştan iyi ,ama içten çirkin olduğunu söyledim.Kadınları
hakettiklerinde azarlarsam yola geliyorlar."Laflara bak sen" dedi."Valla fıstık işine gelirse ;))) bende daha ne laflar var .. neredesin sen şuan bakiym ?" dedim. Söyledi..Spor salonuna gitmek için geliyormuş Mecidiyeköye,yarın a spor sonrası portakal suyu içmek için buluşma ayarladım.
Buluşmanın detayları sonraki raporda..
11.05.2012- Secret
10 Mayıs 2012 Perşembe
4 Mayıs 2012 Cuma
İç çamaşırlı resimlerini gösteren kız
Çalışan kızlara açılış yapmıyorum,genelde aynı bölgelerde dolaştığım için insanların farkındalıklarını kazanmak istemem.Sonrasında açacağım setlerde sorunlara neden
oluyor bu.Çünkü sorun ,bütün kızların kendilerini ilk sanmalarında.İlk kez onlara bu şekilde yaklaştığımı sanıyorlar.Eğer bunu ilk kez deniyor olsaydım her şey nasıl
bu kadar mükemmel olabilirdi ki ? Galiba bu mantığı kafalarında kuramıyorlar,bu kadar hızlı sevişmelerinin nedeni de tam bu heralde.Kısacası onlara yaklaşmam bir ilizyon ,tüm hayat gibi.
Normalde çalışanlara set açmadığımı söylemiştim.Ama bugün buluşacağım kız arada kaynamıştı.iş yerine unuttuğu eşyasını almak için geri dönerken tanışmıştım onunla.Meydandaki mağazalardan birinde çalışıyordu.
1 hafta sonra bugun ,onun iş yerinin arka sokağında set kovalarken, "Kaçta çıkıyorsun canım" diye mesaj attım.Tam da göt çatalı görünen bronz tenli beli açık bir kıza henüz set açmışken.15 dakika sonra dedi.Sahildeki starbucks ta bekliyorum seni deyip sahile doğru inmeye başladım.
Starbucks a girip kahve alırken,iki sıra önümde turuncu bir etek giymiş ve iç çamaşırı kumaşın altıntan belli olan bir kadın vardı.Tek başınaydı.Biraz büyük gibiydi ama olsun,yüzüğü yoktu.Kahvesini alıp en köşeye oturdu.Laptop unu açtı.Buluşacağım kız birazdan gelirdi,geliyorum diye mesaj atmıştı.Gelmeden önce bu seti açabilirim diye düşündüm.Sete yaklaşıp...Az sonra bir arkadaşımla buluşacağım,ama seni farkettim ve gelip merhaba demezsem çok üzülürdüm çünkü çok hoşsun dedim.Gülümseyerek
teşekkür etti.Çevreki insanların yaptığım şeye şaşırdıklarını farkettim ben kadın ile el sıkışırken.Az ilerideki ingilizce kursunda ingilizce hocası olduğunu öğrendim.Zamanımız çok kısıtlı olduğu için hemen sadede geldim. Uzun uzun konuşmanıza ve bir çok bilgi alışverişi yapmanıza gerek yok,eğer aradaki etkileşim
samimiyse,çok kısa sürede de iki kişi arasında bir köprü kurulabiliyor.
Ama bazen şartlar uygun olmaz.Kadınların değer verdikleri bir sevgilileri olur ve vicdani olarak arkasından iş çevirmek istemezler.Adamın adının Hüseyin olduğunu öğrendim.Bana telefonunu vermesi bu yüzden doğru olmazdı,haklıydı.İki kişinin arasında olan özel şeylere ne kadar saygılı olduğumdan bahsettim.Yalan atıyordum! Nadiren saygılıyımdır.Çünkü sevgilisi olan kızların çoğunun gözü dışarıdadır ,çünkü kadınlar kendi sosyal çevrelerinde bulabildikleri en iyi adamı sevgili olarak seçerler,daha
iyisini bulduklarında ise hemen yenisine geçerler.Bu yüzden güzel kadınların yanında çok saçma tipler görebilmekteyiz.Beni önceden tanımamış olması onun suçu değildi.Facebook arkadaşı olalım o zaman dedim kabul etti.Az ilerideki masama geçip ,bugun buluşacağım kızı beklemeye başladım. Geldi,oturduk. Pre-selection göstermek istedim :) İnsanın aklına gelen ilk şey,kızların aynı ortamda durumu çakacak olmaları.İkisiyle de benzer şekillerde tanıştım sonuçta.Ama bunu onların bilme imkanları yoktu.Sırrımı ortaya ne çıkartabilirdi ki ?
Biraz sohbet ettik.Sonra yanımdaki kızla mekandan ayrılıp bira içmeye gittik.Kız 30 cc lik bira söyledi.Önündekinden birkaç yudum almıştı ki,açık seçik bir kaç bir şey söyledi.Bu kız ne kadar rahat diye düşündüm.Bir gözlük aldığını ama arkadaşlarının ona hiç yakıştıramadığını söyledi.Telefonda gözlük ile çektiği resimlerini
gösterdi."Aa kemik gözlük mü,bence çok yakışmış" dedim.Başka resimlerimde var ama göstermem dedi.Hadi göster merak ettim deyince, iç çamaşırıyla ayna karşısında çektiği resmini gösterdi bana.Beyaz sütyeni ve mavi kilodu vardı. Telefonu elime alıp arkadan çekilmiş olanı yok mu diye sordum.
Konuşma süresince,aslında bir sevgilisi olduğunu öğrendim ,buluşmadan önce telefonda da konuşmuştuk ama bana yeni söylüyordu,buna rağmen onu öpmek için eğilince itiraz etmedi.Rahat olmayı seviyordu.Saat ilerleyip eve gitme vakti geldiğinde kalktık yan yana yürürken belinden kendime çektim,sonra poposuna vurdum,avucuma tam oturmuştu"yaa" yaptı yalancıktan.Merak etme kimse görmemiştir diye cevap verdim.Sonraki buluşmada fuck close için bütün sinyalleri fazlayısla almıştım.
04.05.2012- Secret
oluyor bu.Çünkü sorun ,bütün kızların kendilerini ilk sanmalarında.İlk kez onlara bu şekilde yaklaştığımı sanıyorlar.Eğer bunu ilk kez deniyor olsaydım her şey nasıl
bu kadar mükemmel olabilirdi ki ? Galiba bu mantığı kafalarında kuramıyorlar,bu kadar hızlı sevişmelerinin nedeni de tam bu heralde.Kısacası onlara yaklaşmam bir ilizyon ,tüm hayat gibi.
Normalde çalışanlara set açmadığımı söylemiştim.Ama bugün buluşacağım kız arada kaynamıştı.iş yerine unuttuğu eşyasını almak için geri dönerken tanışmıştım onunla.Meydandaki mağazalardan birinde çalışıyordu.
1 hafta sonra bugun ,onun iş yerinin arka sokağında set kovalarken, "Kaçta çıkıyorsun canım" diye mesaj attım.Tam da göt çatalı görünen bronz tenli beli açık bir kıza henüz set açmışken.15 dakika sonra dedi.Sahildeki starbucks ta bekliyorum seni deyip sahile doğru inmeye başladım.
Starbucks a girip kahve alırken,iki sıra önümde turuncu bir etek giymiş ve iç çamaşırı kumaşın altıntan belli olan bir kadın vardı.Tek başınaydı.Biraz büyük gibiydi ama olsun,yüzüğü yoktu.Kahvesini alıp en köşeye oturdu.Laptop unu açtı.Buluşacağım kız birazdan gelirdi,geliyorum diye mesaj atmıştı.Gelmeden önce bu seti açabilirim diye düşündüm.Sete yaklaşıp...Az sonra bir arkadaşımla buluşacağım,ama seni farkettim ve gelip merhaba demezsem çok üzülürdüm çünkü çok hoşsun dedim.Gülümseyerek
teşekkür etti.Çevreki insanların yaptığım şeye şaşırdıklarını farkettim ben kadın ile el sıkışırken.Az ilerideki ingilizce kursunda ingilizce hocası olduğunu öğrendim.Zamanımız çok kısıtlı olduğu için hemen sadede geldim. Uzun uzun konuşmanıza ve bir çok bilgi alışverişi yapmanıza gerek yok,eğer aradaki etkileşim
samimiyse,çok kısa sürede de iki kişi arasında bir köprü kurulabiliyor.
Ama bazen şartlar uygun olmaz.Kadınların değer verdikleri bir sevgilileri olur ve vicdani olarak arkasından iş çevirmek istemezler.Adamın adının Hüseyin olduğunu öğrendim.Bana telefonunu vermesi bu yüzden doğru olmazdı,haklıydı.İki kişinin arasında olan özel şeylere ne kadar saygılı olduğumdan bahsettim.Yalan atıyordum! Nadiren saygılıyımdır.Çünkü sevgilisi olan kızların çoğunun gözü dışarıdadır ,çünkü kadınlar kendi sosyal çevrelerinde bulabildikleri en iyi adamı sevgili olarak seçerler,daha
iyisini bulduklarında ise hemen yenisine geçerler.Bu yüzden güzel kadınların yanında çok saçma tipler görebilmekteyiz.Beni önceden tanımamış olması onun suçu değildi.Facebook arkadaşı olalım o zaman dedim kabul etti.Az ilerideki masama geçip ,bugun buluşacağım kızı beklemeye başladım. Geldi,oturduk. Pre-selection göstermek istedim :) İnsanın aklına gelen ilk şey,kızların aynı ortamda durumu çakacak olmaları.İkisiyle de benzer şekillerde tanıştım sonuçta.Ama bunu onların bilme imkanları yoktu.Sırrımı ortaya ne çıkartabilirdi ki ?
Biraz sohbet ettik.Sonra yanımdaki kızla mekandan ayrılıp bira içmeye gittik.Kız 30 cc lik bira söyledi.Önündekinden birkaç yudum almıştı ki,açık seçik bir kaç bir şey söyledi.Bu kız ne kadar rahat diye düşündüm.Bir gözlük aldığını ama arkadaşlarının ona hiç yakıştıramadığını söyledi.Telefonda gözlük ile çektiği resimlerini
gösterdi."Aa kemik gözlük mü,bence çok yakışmış" dedim.Başka resimlerimde var ama göstermem dedi.Hadi göster merak ettim deyince, iç çamaşırıyla ayna karşısında çektiği resmini gösterdi bana.Beyaz sütyeni ve mavi kilodu vardı. Telefonu elime alıp arkadan çekilmiş olanı yok mu diye sordum.
Konuşma süresince,aslında bir sevgilisi olduğunu öğrendim ,buluşmadan önce telefonda da konuşmuştuk ama bana yeni söylüyordu,buna rağmen onu öpmek için eğilince itiraz etmedi.Rahat olmayı seviyordu.Saat ilerleyip eve gitme vakti geldiğinde kalktık yan yana yürürken belinden kendime çektim,sonra poposuna vurdum,avucuma tam oturmuştu"yaa" yaptı yalancıktan.Merak etme kimse görmemiştir diye cevap verdim.Sonraki buluşmada fuck close için bütün sinyalleri fazlayısla almıştım.
04.05.2012- Secret
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)