Yanımda 1e1 bootcamp eğitimi verdiğim bir danışanım vardı.Çok fazla
kadın sirkülasyonu olduğu için Caddebostan da pratik yapmanın daha uygun
olacağını düşündüm.Çünkü upuzun geniş bir yolda karşınızdan sürekli
birbirinden güzel kızlar gelir.Çoğu yaş konusunda beni şaşırtıyor ama
olsun,artık 18 yaşında kızlar o kadar bakımlı ve o kadar iyi
giyiniyorlar ki,25 yaşındalar sanıyorum.
Önce adres sorarak başlamasını söyledim,kızlara yaklaşıp adres
sordu.Çok zor görünmüyordu bence,ama gene de zorlanmıştı.Çünkü
ihtiyaçtan adres sormakla,altında başka amaçlar varken adres sormak
arasında çok fark vardır.Galiba bir çok yerin adresini sorduk beraber.
Sonra ikili bir set gördüm, güzellerdi ama senin açmanı istiyorum
dedim,bu sefer direct açacaksın,directten başlamak beni korkutuyor
dedi,en zorundan başlarsan her zaman daha iyi dedim.Bayağı bir motive
ettim.Açmazsan başarısız olursun,burada olmamızın bir anlamı
olmaz,başarısız olmak mı istiyorsun dedim.Seti biraz takip ettikten
sonra,arkasını dönüp geri gelmenin ağırına gideceğini hissettiğinden
olacak ki önlerine geçip onları durdurdu,ben olsam arkadan seslenirdim.
Söylediğim geçişleri yaptı,zaten sosyal biri olduğu için az çok
kadınlarla konuşmayı biliyordu.Sadece açılış korkusunu yenmeye ve doğal
geçişler (konu değiştirme) yapmasını öğrenmeye ihtiyacı vardı.Hiç
beklemediğim bir şekilde konuşma harika gidiyordu.
Sonra engelli dergisi satan bir adam yanaştı gruba,en berbat
durumdur,setteyken bir şeyler satmaya çalışanlar,selpak al diyen
teyzeler ve 1 lira isten veledler, sette güzel giden etkileşimi
kırarlar.Adamın yanına gidip dergi satın alacak gibi yaptım,sonrada çok
duyarsız bir insan olduğumu ve almayacağımı söyledim.Ve seti rahat
bırakmasını sağladım.Danışanım ilk setinde numberclose yapmıştı.Havalara
uçuyordu,biraz yavaş ol bu kadar çok önemsemene gerek yok dedim,ilk
numberclose yaptığın zamanki halini düşün dedi bana .. Ona hak verdim.
Danışanımla vedalaşıp,mecidiyeköye arkadaşlarımın yanına
döndüm.Forumdan "themask" ve "Schopenhauer" da gelmişti...Onlarla
tanışıp karşılıklı memnun olduktan sonra oturup sohbet etmek için bir
yer aradık ama starbucks gene ağzına kadar doluydu.
Sokaktaki süs havuzunun kenarına oturup konuşmaya başladık ama
konsantre olamıyordum,az ileride oturan ikili bir set dikkatimi
çekiyordu,parlak bir tayt giymişti,çok istedim onu,kalkıp yürümeye
başladıklarında yanlarında buldum kendimi.Hedefim arkadaşından 2 metre
daha ileriden gidiyordu.Arkalarından koşuyorken affedersiniz
diye seslendim.Önce hedefin arkadaşına bakarak konuşmaya başladım ve
hedefime çok hoş olduğunu söyledim.Yüksek enerji ve güleryüz,ne kadar
saçmalasanızda sizi kurtarır."Ben kızlarla konuşmayı bilmiyorum,ne
diyeceğimi hiç bilmiyorum" dedim,gülüştük...Gerisi aynı hikaye..Kız
telefon numarası verme konusunda muhalefet olduğunda ,bende ona neden
telefon numarasını bana vermesi gerektiğini anlatıp,belki arkadaş oluruz
diye kendimi ağırdan sattım.Diğer kızda lafa girip "bırak bu işleri
arkadaşım ya" dedi kahkaha atarak.Bende güldüm, asıl amacımı herkes
biliyordu.Bazen bile bile yalan söylemek güzeldi.
Kendini hafif kız gibi göstermek istemediği için telefonunu vermek
istemiyordu ama vücut dilinden etkilendiği belliydi,benim hakkımda
sorular sormaya başladığında,bunlarda benim arkadaşlarım diyerek dönüp
arkamdaki 7 tane yanyana dizilip bizi izleyen erkek grubu arkadaşlarımı
gösterdim.Siz napıyorsunuz ki böyle dedi,toplantı yapıyoruz
dedim.Toplantı yapmak için güzel bir yer değil mi ?
Kızın telefonunu alıp, kendimi onun facebook una ekledim.
Ertesi gün facebooktan ona mesaj attım.Cevap vermedi.Bende ona bağırdım
ve azarladım.Dıştan iyi ,ama içten çirkin olduğunu söyledim.Kadınları
hakettiklerinde azarlarsam yola geliyorlar."Laflara bak sen" dedi."Valla fıstık işine gelirse ;))) bende daha ne laflar var .. neredesin sen şuan bakiym ?" dedim. Söyledi..Spor salonuna gitmek için geliyormuş Mecidiyeköye,yarın a spor sonrası portakal suyu içmek için buluşma ayarladım.
Buluşmanın detayları sonraki raporda..
11.05.2012- Secret
valla secret fobiyi kırıpta kendini bu denli geliştiren birisi olduğun için sana şuan imrenmeden edemiyorum
YanıtlaSilayrıca senin bunu başarmış! olman..
banada "bende yapabilirim lann bunu" dedirtiyor
birde yazıda geçiyor bootcamp,1e1 eğitim veriyor musun merak ettim
veriyorum şu sıralar
YanıtlaSilMerhaba bootcamp eğitimine katılmak istiyorum,sana nasıl ulaşabilirim?
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilfacebook profilimden bana ulaşabilirsiniz
YanıtlaSilhttps://www.facebook.com/#!/pua.secret.3
https://alfaloji.net pua Türkiye forumu açıldı toplanın beyler!
YanıtlaSil