10 Mayıs 2012 Perşembe

Danışanımla bootcamp ve parlak taytlı kız

Yanımda 1e1 bootcamp eğitimi verdiğim bir danışanım vardı.Çok fazla kadın sirkülasyonu olduğu için Caddebostan da pratik yapmanın daha uygun olacağını düşündüm.Çünkü upuzun geniş bir yolda karşınızdan sürekli birbirinden güzel kızlar gelir.Çoğu yaş konusunda beni şaşırtıyor ama olsun,artık 18 yaşında kızlar o kadar bakımlı ve o kadar iyi giyiniyorlar ki,25 yaşındalar sanıyorum.

Önce adres sorarak başlamasını söyledim,kızlara yaklaşıp adres sordu.Çok zor görünmüyordu bence,ama gene de zorlanmıştı.Çünkü ihtiyaçtan adres sormakla,altında başka amaçlar varken adres sormak arasında çok fark vardır.Galiba bir çok yerin adresini sorduk beraber.

Sonra ikili bir set gördüm, güzellerdi ama senin açmanı istiyorum dedim,bu sefer direct açacaksın,directten başlamak beni korkutuyor dedi,en zorundan başlarsan her zaman daha iyi dedim.Bayağı bir motive ettim.Açmazsan başarısız olursun,burada olmamızın bir anlamı olmaz,başarısız olmak mı istiyorsun dedim.Seti biraz takip ettikten sonra,arkasını dönüp geri gelmenin ağırına gideceğini hissettiğinden olacak ki önlerine geçip onları durdurdu,ben olsam arkadan seslenirdim.

Söylediğim geçişleri yaptı,zaten sosyal biri olduğu için az çok kadınlarla konuşmayı biliyordu.Sadece açılış korkusunu yenmeye ve doğal geçişler (konu değiştirme) yapmasını öğrenmeye ihtiyacı vardı.Hiç beklemediğim bir şekilde konuşma harika gidiyordu.

Sonra engelli dergisi satan bir adam yanaştı gruba,en berbat durumdur,setteyken bir şeyler satmaya çalışanlar,selpak al diyen teyzeler ve 1 lira isten veledler, sette güzel giden etkileşimi kırarlar.Adamın yanına gidip dergi satın alacak gibi yaptım,sonrada çok duyarsız bir insan olduğumu ve almayacağımı söyledim.Ve seti rahat bırakmasını sağladım.Danışanım ilk setinde numberclose yapmıştı.Havalara uçuyordu,biraz yavaş ol bu kadar çok önemsemene gerek yok dedim,ilk numberclose yaptığın zamanki halini düşün dedi bana .. Ona hak verdim.

Danışanımla vedalaşıp,mecidiyeköye arkadaşlarımın yanına döndüm.Forumdan "themask" ve "Schopenhauer" da gelmişti...Onlarla tanışıp karşılıklı memnun olduktan sonra oturup sohbet etmek için bir yer aradık ama starbucks gene ağzına kadar doluydu.

Sokaktaki süs havuzunun kenarına oturup konuşmaya başladık ama konsantre olamıyordum,az ileride oturan ikili bir set dikkatimi çekiyordu,parlak bir tayt giymişti,çok istedim onu,kalkıp yürümeye başladıklarında yanlarında buldum kendimi.Hedefim arkadaşından 2 metre daha ileriden gidiyordu.Arkalarından koşuyorken affedersiniz
diye seslendim.Önce hedefin arkadaşına bakarak konuşmaya başladım ve hedefime çok hoş olduğunu söyledim.Yüksek enerji ve güleryüz,ne kadar saçmalasanızda sizi kurtarır."Ben kızlarla konuşmayı bilmiyorum,ne diyeceğimi hiç bilmiyorum" dedim,gülüştük...Gerisi aynı hikaye..Kız telefon numarası verme konusunda muhalefet olduğunda ,bende ona neden telefon numarasını bana vermesi gerektiğini anlatıp,belki arkadaş oluruz diye kendimi ağırdan sattım.Diğer kızda lafa girip "bırak bu işleri arkadaşım ya" dedi kahkaha atarak.Bende güldüm, asıl amacımı herkes biliyordu.Bazen bile bile yalan söylemek güzeldi.

Kendini hafif kız gibi göstermek istemediği için telefonunu vermek istemiyordu ama vücut dilinden etkilendiği belliydi,benim hakkımda sorular sormaya başladığında,bunlarda benim arkadaşlarım diyerek dönüp arkamdaki 7 tane yanyana dizilip bizi izleyen erkek grubu arkadaşlarımı gösterdim.Siz napıyorsunuz ki böyle dedi,toplantı yapıyoruz dedim.Toplantı yapmak için güzel bir yer değil mi ?

Kızın telefonunu alıp, kendimi onun facebook una ekledim.
Ertesi gün facebooktan ona mesaj attım.Cevap vermedi.Bende ona bağırdım ve azarladım.Dıştan iyi ,ama içten çirkin olduğunu söyledim.Kadınları hakettiklerinde azarlarsam yola geliyorlar."Laflara bak sen" dedi."Valla fıstık işine gelirse ;))) bende daha ne laflar var .. neredesin sen şuan bakiym ?" dedim. Söyledi..Spor salonuna gitmek için geliyormuş Mecidiyeköye,yarın a spor sonrası portakal suyu içmek için buluşma ayarladım.




Buluşmanın detayları sonraki raporda..

11.05.2012- Secret

7 yorum:

  1. valla secret fobiyi kırıpta kendini bu denli geliştiren birisi olduğun için sana şuan imrenmeden edemiyorum

    ayrıca senin bunu başarmış! olman..

    banada "bende yapabilirim lann bunu" dedirtiyor

    birde yazıda geçiyor bootcamp,1e1 eğitim veriyor musun merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bootcamp eğitimine katılmak istiyorum,sana nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. facebook profilimden bana ulaşabilirsiniz

    https://www.facebook.com/#!/pua.secret.3

    YanıtlaSil
  6. https://alfaloji.net pua Türkiye forumu açıldı toplanın beyler!

    YanıtlaSil