Çalışan kızlara açılış yapmıyorum,genelde aynı bölgelerde dolaştığım için insanların farkındalıklarını kazanmak istemem.Sonrasında açacağım setlerde sorunlara neden
oluyor bu.Çünkü sorun ,bütün kızların kendilerini ilk sanmalarında.İlk kez onlara bu şekilde yaklaştığımı sanıyorlar.Eğer bunu ilk kez deniyor olsaydım her şey nasıl
bu kadar mükemmel olabilirdi ki ? Galiba bu mantığı kafalarında kuramıyorlar,bu kadar hızlı sevişmelerinin nedeni de tam bu heralde.Kısacası onlara yaklaşmam bir ilizyon ,tüm hayat gibi.
Normalde çalışanlara set açmadığımı söylemiştim.Ama bugün buluşacağım kız arada kaynamıştı.iş yerine unuttuğu eşyasını almak için geri dönerken tanışmıştım onunla.Meydandaki mağazalardan birinde çalışıyordu.
1 hafta sonra bugun ,onun iş yerinin arka sokağında set kovalarken, "Kaçta çıkıyorsun canım" diye mesaj attım.Tam da göt çatalı görünen bronz tenli beli açık bir kıza henüz set açmışken.15 dakika sonra dedi.Sahildeki starbucks ta bekliyorum seni deyip sahile doğru inmeye başladım.
Starbucks a girip kahve alırken,iki sıra önümde turuncu bir etek giymiş ve iç çamaşırı kumaşın altıntan belli olan bir kadın vardı.Tek başınaydı.Biraz büyük gibiydi ama olsun,yüzüğü yoktu.Kahvesini alıp en köşeye oturdu.Laptop unu açtı.Buluşacağım kız birazdan gelirdi,geliyorum diye mesaj atmıştı.Gelmeden önce bu seti açabilirim diye düşündüm.Sete yaklaşıp...Az sonra bir arkadaşımla buluşacağım,ama seni farkettim ve gelip merhaba demezsem çok üzülürdüm çünkü çok hoşsun dedim.Gülümseyerek
teşekkür etti.Çevreki insanların yaptığım şeye şaşırdıklarını farkettim ben kadın ile el sıkışırken.Az ilerideki ingilizce kursunda ingilizce hocası olduğunu öğrendim.Zamanımız çok kısıtlı olduğu için hemen sadede geldim. Uzun uzun konuşmanıza ve bir çok bilgi alışverişi yapmanıza gerek yok,eğer aradaki etkileşim
samimiyse,çok kısa sürede de iki kişi arasında bir köprü kurulabiliyor.
Ama bazen şartlar uygun olmaz.Kadınların değer verdikleri bir sevgilileri olur ve vicdani olarak arkasından iş çevirmek istemezler.Adamın adının Hüseyin olduğunu öğrendim.Bana telefonunu vermesi bu yüzden doğru olmazdı,haklıydı.İki kişinin arasında olan özel şeylere ne kadar saygılı olduğumdan bahsettim.Yalan atıyordum! Nadiren saygılıyımdır.Çünkü sevgilisi olan kızların çoğunun gözü dışarıdadır ,çünkü kadınlar kendi sosyal çevrelerinde bulabildikleri en iyi adamı sevgili olarak seçerler,daha
iyisini bulduklarında ise hemen yenisine geçerler.Bu yüzden güzel kadınların yanında çok saçma tipler görebilmekteyiz.Beni önceden tanımamış olması onun suçu değildi.Facebook arkadaşı olalım o zaman dedim kabul etti.Az ilerideki masama geçip ,bugun buluşacağım kızı beklemeye başladım. Geldi,oturduk. Pre-selection göstermek istedim :) İnsanın aklına gelen ilk şey,kızların aynı ortamda durumu çakacak olmaları.İkisiyle de benzer şekillerde tanıştım sonuçta.Ama bunu onların bilme imkanları yoktu.Sırrımı ortaya ne çıkartabilirdi ki ?
Biraz sohbet ettik.Sonra yanımdaki kızla mekandan ayrılıp bira içmeye gittik.Kız 30 cc lik bira söyledi.Önündekinden birkaç yudum almıştı ki,açık seçik bir kaç bir şey söyledi.Bu kız ne kadar rahat diye düşündüm.Bir gözlük aldığını ama arkadaşlarının ona hiç yakıştıramadığını söyledi.Telefonda gözlük ile çektiği resimlerini
gösterdi."Aa kemik gözlük mü,bence çok yakışmış" dedim.Başka resimlerimde var ama göstermem dedi.Hadi göster merak ettim deyince, iç çamaşırıyla ayna karşısında çektiği resmini gösterdi bana.Beyaz sütyeni ve mavi kilodu vardı. Telefonu elime alıp arkadan çekilmiş olanı yok mu diye sordum.
Konuşma süresince,aslında bir sevgilisi olduğunu öğrendim ,buluşmadan önce telefonda da konuşmuştuk ama bana yeni söylüyordu,buna rağmen onu öpmek için eğilince itiraz etmedi.Rahat olmayı seviyordu.Saat ilerleyip eve gitme vakti geldiğinde kalktık yan yana yürürken belinden kendime çektim,sonra poposuna vurdum,avucuma tam oturmuştu"yaa" yaptı yalancıktan.Merak etme kimse görmemiştir diye cevap verdim.Sonraki buluşmada fuck close için bütün sinyalleri fazlayısla almıştım.
04.05.2012- Secret
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder