18 Nisan 2012 Çarşamba

Bugün neler yaptım ?

Günlerden bir gün ,bugun ...Biraz açılış yapmak istedim.Hava kapalıydı o yüzden bir alışveriş merkezinde buldum kendimi,etrafta gezinirken hiç mi güzel kız olmaz diye söyleniyordum ki,sağ omzumun hizasından rengarenk bir cismin geçmekte olduğunu farkettim gözucuyla,cümlemin sonunu getiremeden sustum! Beni geçmesini bekledim, güzel olduğundan emin olmak için ve gerçekten çok güzeldi...
Önümüzdeki takı standına yaklaştı ve durdu ,ben de durdum ve işini bitirmesini bekledim,sonra onu durdurdum,ne kadar zarif göründüğünden bahsettim,kocaman açtığı gözleriyle anlamaz bir şekilde bana bakıyordu,konuşmamı bitirdiğimde bu tavrının sürdüğünü fark ettim ve sağır mısın ? dedim.Eliyle anlamıyorum işareti yaptı ,meğerse bu çok güzel yaratık rusmuş,ama rusa benzemıyordu gerçekten,çok bakımlı bir türk kızına daha fazla benzetmiştim onu.İngilizce biliyor musun dedim,hayır dedi,o zaman bunu nasıl anladın dedim "little" işareti yaptı eliyle.Gerçekten "little" dan daha fazla anlar bir hali de yoktu,en son elimle kalp resmi yaptım anlaması için,apaçi metot bazen işe yarardı.Erkek arkadaşı olduğunu söyledi,evet malesef erkek arkadaşı türktü,anlaşamayıp yanından ayrılırken bana yalan söylemiş olmasını umdum.
Gezinmeye devam ederken yürüyen merdivenlerde yukarı çıkan çok hoş bir kız gördüm,peşinden gitsem mi gitmesem mi diye kararsız kalınca,fazladan yürümenin bir zararı olmayacağını düşündüm ve yürüyen merdivenlerde buldum kendimi, iyi ki de gitmişim peşinden.Durdurdum ,güneş gözlüklerini çıkartıp yüzüme baktı,2 hafta önce bana otobüs çarptığını ve nasıl aydınlandığımdan bahsettim ayaküsü,dikkatle dinledi ve üzüldü,ne kadar hoş olduğunu söyleyincede gözlerinin içi gülerek numarasını verdi bana.
Üçüncü açtığım set normal bir adam için bunalıma girme nedeniydi! Yeni set açmaya başlayan kimse böyle şeylerle karşılaşmamalı ! Normal şartlarda normal bir kızın böyle tepki vermesi için bir neden yoktur,bu kızın sorunları olduğu ortadaydı,hayatımda aldığım en sert tepkiydi!Ben açamam onu dedi yanımdaki arkadaşım,kıza dönüp baktım,mini eteği vardı,topuklusunun sesleri kulaklarımızı okşarken,ben açarım dedim,arkasından yaklaşırken eteğinin şeffaf kumaşından iç çamaşırının hatlarının belli olduğunu farkettim (tanga değildi).Çok cezbedici bir manzaraydı. Yaklaştım ve Affedersin dedim.Tepki vermedi,tekrar söyledim,gene tepkisiz kalınca,artık omzuna dokunmak zorundaydım,bilerek mi tepki vermediğini anlamak için.Bu sefer döndü,kulaklıklarını çıkarttı.Aslında ilk başta gülümser gibiydi,ne kadar hoş göründüğünü söylediğimde,filmlerden çıkma bir tepki verdi bana.Gülümsemeyi bırakıp birden role girdi ve "Bu seni hiç ama hiç ilgilendirmez tamam mı ?" deyip çok tripli bir şekilde önüne döndü.Sanırım bu her erkeğe söylemek için otomatik hazırlanmış bir cevaptı,kesinlikle aynada çalışmıştı.
Dördüncü kız için omuz omuza mücadele ettik arkadaşımla,kıza ilk yetişen ben oldum uzun bacaklarımın avantajını kullanarak,bu bir ikili setti,en sevdiğim şeyi giymişti,siyah bir tayt.
Bir kızı taytından tanıyabilirim,yüzünü durdurana kadar görmemiştim ama arkadan olan albenisi beni yanıltmamıştı.Sorun çıkartacak olan setin arkadaşıylada yeterince konuşmaya dikkat ettim her zamanki gibi,ileri doğru kaçmasına engel oldum adımlarının,telefonunu alıp tekrar aşağıya indim.
Hattrick yapmak istiyorum dedim arkadaşıma.Kendime mavi şort giymiş,süper fizikli bir hatun buldum.Yanına yaklaştım,daha ben iltifat etmeden gülümsemeye başlamıştı.Çok emin olduğum için bunun harika olacağından çok rahattım.Tam 5 dil biliyordu,tiyatrocuydu,eski kız arkadaşımın haftada 7 kere tiyatroya gittiğinden bahsettim,tiyatro aşkından falan...Kolunda şıkır şıkır şıkırdayan takıları vardı,elini alıp oynamaya başladım onlarla,bir yandan da sohbet ediyordum,bu en uzun kaldığım set olmuştu bugun, yaklaşık 15 dakika sürdü,benim artık gitmem gerek dedim.Son olarak burcunu söyle merak ettim dedi,balık dedim,onunki de akrepmiş,hadi ya akrepler nasıl olur ki,akrep deyince insanın aklına iyi şeyler gelmiyor dedim gülerek.Akrepler çok iyidirler sen sadece bunu bil yeter! dedi.Ona sarıldım.Belim ve ayaklarım dinlenmek istiyordu.5 açılıştan 3 phone close iyiydi.Evin yolunu tuttum...

1 yorum:

  1. selamlar 4 aydır gameile uğraşıyorum forumun atıl durumda olduğunu görünce buradan kontak kurmayı deniyim dedim mail. adresim tnhn.dmry@gmail.com buradan benimle irtibata geçebilirsiniz yeni arkadaşlarla veya gamerlarla kanatlık yapabilirim saygılarımla

    YanıtlaSil