Normalde hayatınız boyunca biraraya gelme şansınızın olmayacağı harika bir kadınla,onu bir göz açıp-kapama anı kadar kısa bir süre içinde görüp,yanına gitmeye karar verip,onunla tanıştığınızda bazen çok güzel bir şeye neden olursunuz.Daha sonra fazlasıyla teşekkür edersiniz kendinize. Çünkü hayatta bazen o harika insanla normalde asla bir araya gelemeyeceğinizi bilirsiniz ve belki de "o" kadın hayatınızda sadece bir kere önünüzden geçer! Ama işte berabersiniz ! Sahilde oturup beraber denizi izleyip sohbet edip öpüşüyorsunuz.Bunların hepsi artık gerçek!
Kadınların hepsi aynı değil,bazıları sadece bedeninizi,bazıları ruhunuzu doyurur,ben ikinci söylediğimi seviyorum.Çok farklı hissettim onun yanındayken.O hayatımda gördüğüm en dopdolu kızdı.Daha önce hiç görmemiştim öyle bir kız,çevremde yoktu ,bizim üniversitede yoktu,bu tarz bir kızın koca kampüste olduğunu bile sanmıyorum.Pamukprenses gibi giyinirdi,kadınlar erkeklerden daha fazla izlerdi onu yolda giderken.Güzel olmasının yanında entelektüel biriydi,tiyatrocuydu ilk buluşmamızda tiyatroya götürdü beni, sesiyle nasıl etkileyeceğini biliyordu insanları çok duru ve canlıydı ses tonu.Benden fazla şey biliyordu heralde.O yüzden bende genelde dinlerdim onu ,meğerse diğer kızlar ne kadar budala ve zevksizlermiş diye düşünürken.
İşte bu çeşitlilik yüzünden gündüz oyunu harikadır,gece oyununda sarhoş clubber kızlarla uğraşırsınız,sosyal oyun sınırlıdır ama gündüz oyununda çeşitlilik gerçekten muazzamdır.Uzayda asla kesişmeyecek iki doğru kesişiverir o gün siz konuşmaya başladığınızda.Sokakta bir kadını ikna etmenin çok zor olacağını düşünebilirsiniz belki,çünkü kadınlara inanmışsınızdır !
Kadınlar söylerler : Sokakta asla biriyle tanışmam! Sokaktan birine numaramı vermek doğru değil! Sokakta kimseyi durup dinlemem!... Durmazdım!? İlk defa durdum!? Sonrada ... Sokakta tanıştığım biriyle ilk kez buluşuyorum,sevişiyorum ,kendime şaşırıyorum demeye başlarlar.
Bahsettiğim kız belki de yolda size duracak en son kızdır.Ama bakın nasıl bahsediyor onu durdurma anımdan :
"ilk kez karşılaşmadım böyle bi durumla ama, seninki çok garipti, kendini ifade etme çaban, içindeki gülümsemen ve şirin gözükmeye çalışan biraz da çocuksu tavrın belki de beni durdurdu. neden durup dinlediğimide sorgulamıyorum açıkcası, içimden öyle yapmak geldiği içindir.Daha önce hiç böyle bir şey yapmadım ama :) "
O ,o an neden durduğunu gerçekten bilmiyor.Sadece bir şekilde durması gerektiğini hissetmiş. Ama ben biliyorum! Çünkü ona durması için gerekli tüm sesli ve sessiz telkinleri verdim.Bütün dinamiği biliyordum,rahatlaması için yardım ettim ona,o farkına bile varmadan onlarca şey yaptım,sonuçta işte buradayız,iki mutlu insan yarattım.Artık arkadaş ortamında bulabileceğim en iyi kıza tahammül etmek zorunda değilim.Bunların hepsini nereden mi biliyorum.Çünkü binlerce kez denedim,araştırıp kafa patlattım,olmaz! diyen dar görüşlü sosyalcilere olur! diye bağırdım.Çünkü başarısızlıkların beni mükemmele taşıyacağına inandım.Lafın sonunu getirmek
gerekirse:Bunun bir bilim olduğunu unutmayın ve sayın,binlere yaklaştığında rakam ortaya güzel bir şeyler çıkacak.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder