Pua Secret ' ın günlüğü
10 Mayıs 2012 Perşembe
Danışanımla bootcamp ve parlak taytlı kız
Önce adres sorarak başlamasını söyledim,kızlara yaklaşıp adres sordu.Çok zor görünmüyordu bence,ama gene de zorlanmıştı.Çünkü ihtiyaçtan adres sormakla,altında başka amaçlar varken adres sormak arasında çok fark vardır.Galiba bir çok yerin adresini sorduk beraber.
Sonra ikili bir set gördüm, güzellerdi ama senin açmanı istiyorum dedim,bu sefer direct açacaksın,directten başlamak beni korkutuyor dedi,en zorundan başlarsan her zaman daha iyi dedim.Bayağı bir motive ettim.Açmazsan başarısız olursun,burada olmamızın bir anlamı olmaz,başarısız olmak mı istiyorsun dedim.Seti biraz takip ettikten sonra,arkasını dönüp geri gelmenin ağırına gideceğini hissettiğinden olacak ki önlerine geçip onları durdurdu,ben olsam arkadan seslenirdim.
Söylediğim geçişleri yaptı,zaten sosyal biri olduğu için az çok kadınlarla konuşmayı biliyordu.Sadece açılış korkusunu yenmeye ve doğal geçişler (konu değiştirme) yapmasını öğrenmeye ihtiyacı vardı.Hiç beklemediğim bir şekilde konuşma harika gidiyordu.
Sonra engelli dergisi satan bir adam yanaştı gruba,en berbat durumdur,setteyken bir şeyler satmaya çalışanlar,selpak al diyen teyzeler ve 1 lira isten veledler, sette güzel giden etkileşimi kırarlar.Adamın yanına gidip dergi satın alacak gibi yaptım,sonrada çok duyarsız bir insan olduğumu ve almayacağımı söyledim.Ve seti rahat bırakmasını sağladım.Danışanım ilk setinde numberclose yapmıştı.Havalara uçuyordu,biraz yavaş ol bu kadar çok önemsemene gerek yok dedim,ilk numberclose yaptığın zamanki halini düşün dedi bana .. Ona hak verdim.
Danışanımla vedalaşıp,mecidiyeköye arkadaşlarımın yanına döndüm.Forumdan "themask" ve "Schopenhauer" da gelmişti...Onlarla tanışıp karşılıklı memnun olduktan sonra oturup sohbet etmek için bir yer aradık ama starbucks gene ağzına kadar doluydu.
Sokaktaki süs havuzunun kenarına oturup konuşmaya başladık ama konsantre olamıyordum,az ileride oturan ikili bir set dikkatimi çekiyordu,parlak bir tayt giymişti,çok istedim onu,kalkıp yürümeye başladıklarında yanlarında buldum kendimi.Hedefim arkadaşından 2 metre daha ileriden gidiyordu.Arkalarından koşuyorken affedersiniz
diye seslendim.Önce hedefin arkadaşına bakarak konuşmaya başladım ve hedefime çok hoş olduğunu söyledim.Yüksek enerji ve güleryüz,ne kadar saçmalasanızda sizi kurtarır."Ben kızlarla konuşmayı bilmiyorum,ne diyeceğimi hiç bilmiyorum" dedim,gülüştük...Gerisi aynı hikaye..Kız telefon numarası verme konusunda muhalefet olduğunda ,bende ona neden telefon numarasını bana vermesi gerektiğini anlatıp,belki arkadaş oluruz diye kendimi ağırdan sattım.Diğer kızda lafa girip "bırak bu işleri arkadaşım ya" dedi kahkaha atarak.Bende güldüm, asıl amacımı herkes biliyordu.Bazen bile bile yalan söylemek güzeldi.
Kendini hafif kız gibi göstermek istemediği için telefonunu vermek istemiyordu ama vücut dilinden etkilendiği belliydi,benim hakkımda sorular sormaya başladığında,bunlarda benim arkadaşlarım diyerek dönüp arkamdaki 7 tane yanyana dizilip bizi izleyen erkek grubu arkadaşlarımı gösterdim.Siz napıyorsunuz ki böyle dedi,toplantı yapıyoruz dedim.Toplantı yapmak için güzel bir yer değil mi ?
Kızın telefonunu alıp, kendimi onun facebook una ekledim.
Ertesi gün facebooktan ona mesaj attım.Cevap vermedi.Bende ona bağırdım ve azarladım.Dıştan iyi ,ama içten çirkin olduğunu söyledim.Kadınları hakettiklerinde azarlarsam yola geliyorlar."Laflara bak sen" dedi."Valla fıstık işine gelirse ;))) bende daha ne laflar var .. neredesin sen şuan bakiym ?" dedim. Söyledi..Spor salonuna gitmek için geliyormuş Mecidiyeköye,yarın a spor sonrası portakal suyu içmek için buluşma ayarladım.
Buluşmanın detayları sonraki raporda..
11.05.2012- Secret
4 Mayıs 2012 Cuma
İç çamaşırlı resimlerini gösteren kız
oluyor bu.Çünkü sorun ,bütün kızların kendilerini ilk sanmalarında.İlk kez onlara bu şekilde yaklaştığımı sanıyorlar.Eğer bunu ilk kez deniyor olsaydım her şey nasıl
bu kadar mükemmel olabilirdi ki ? Galiba bu mantığı kafalarında kuramıyorlar,bu kadar hızlı sevişmelerinin nedeni de tam bu heralde.Kısacası onlara yaklaşmam bir ilizyon ,tüm hayat gibi.
Normalde çalışanlara set açmadığımı söylemiştim.Ama bugün buluşacağım kız arada kaynamıştı.iş yerine unuttuğu eşyasını almak için geri dönerken tanışmıştım onunla.Meydandaki mağazalardan birinde çalışıyordu.
1 hafta sonra bugun ,onun iş yerinin arka sokağında set kovalarken, "Kaçta çıkıyorsun canım" diye mesaj attım.Tam da göt çatalı görünen bronz tenli beli açık bir kıza henüz set açmışken.15 dakika sonra dedi.Sahildeki starbucks ta bekliyorum seni deyip sahile doğru inmeye başladım.
Starbucks a girip kahve alırken,iki sıra önümde turuncu bir etek giymiş ve iç çamaşırı kumaşın altıntan belli olan bir kadın vardı.Tek başınaydı.Biraz büyük gibiydi ama olsun,yüzüğü yoktu.Kahvesini alıp en köşeye oturdu.Laptop unu açtı.Buluşacağım kız birazdan gelirdi,geliyorum diye mesaj atmıştı.Gelmeden önce bu seti açabilirim diye düşündüm.Sete yaklaşıp...Az sonra bir arkadaşımla buluşacağım,ama seni farkettim ve gelip merhaba demezsem çok üzülürdüm çünkü çok hoşsun dedim.Gülümseyerek
teşekkür etti.Çevreki insanların yaptığım şeye şaşırdıklarını farkettim ben kadın ile el sıkışırken.Az ilerideki ingilizce kursunda ingilizce hocası olduğunu öğrendim.Zamanımız çok kısıtlı olduğu için hemen sadede geldim. Uzun uzun konuşmanıza ve bir çok bilgi alışverişi yapmanıza gerek yok,eğer aradaki etkileşim
samimiyse,çok kısa sürede de iki kişi arasında bir köprü kurulabiliyor.
Ama bazen şartlar uygun olmaz.Kadınların değer verdikleri bir sevgilileri olur ve vicdani olarak arkasından iş çevirmek istemezler.Adamın adının Hüseyin olduğunu öğrendim.Bana telefonunu vermesi bu yüzden doğru olmazdı,haklıydı.İki kişinin arasında olan özel şeylere ne kadar saygılı olduğumdan bahsettim.Yalan atıyordum! Nadiren saygılıyımdır.Çünkü sevgilisi olan kızların çoğunun gözü dışarıdadır ,çünkü kadınlar kendi sosyal çevrelerinde bulabildikleri en iyi adamı sevgili olarak seçerler,daha
iyisini bulduklarında ise hemen yenisine geçerler.Bu yüzden güzel kadınların yanında çok saçma tipler görebilmekteyiz.Beni önceden tanımamış olması onun suçu değildi.Facebook arkadaşı olalım o zaman dedim kabul etti.Az ilerideki masama geçip ,bugun buluşacağım kızı beklemeye başladım. Geldi,oturduk. Pre-selection göstermek istedim :) İnsanın aklına gelen ilk şey,kızların aynı ortamda durumu çakacak olmaları.İkisiyle de benzer şekillerde tanıştım sonuçta.Ama bunu onların bilme imkanları yoktu.Sırrımı ortaya ne çıkartabilirdi ki ?
Biraz sohbet ettik.Sonra yanımdaki kızla mekandan ayrılıp bira içmeye gittik.Kız 30 cc lik bira söyledi.Önündekinden birkaç yudum almıştı ki,açık seçik bir kaç bir şey söyledi.Bu kız ne kadar rahat diye düşündüm.Bir gözlük aldığını ama arkadaşlarının ona hiç yakıştıramadığını söyledi.Telefonda gözlük ile çektiği resimlerini
gösterdi."Aa kemik gözlük mü,bence çok yakışmış" dedim.Başka resimlerimde var ama göstermem dedi.Hadi göster merak ettim deyince, iç çamaşırıyla ayna karşısında çektiği resmini gösterdi bana.Beyaz sütyeni ve mavi kilodu vardı. Telefonu elime alıp arkadan çekilmiş olanı yok mu diye sordum.
Konuşma süresince,aslında bir sevgilisi olduğunu öğrendim ,buluşmadan önce telefonda da konuşmuştuk ama bana yeni söylüyordu,buna rağmen onu öpmek için eğilince itiraz etmedi.Rahat olmayı seviyordu.Saat ilerleyip eve gitme vakti geldiğinde kalktık yan yana yürürken belinden kendime çektim,sonra poposuna vurdum,avucuma tam oturmuştu"yaa" yaptı yalancıktan.Merak etme kimse görmemiştir diye cevap verdim.Sonraki buluşmada fuck close için bütün sinyalleri fazlayısla almıştım.
04.05.2012- Secret
18 Nisan 2012 Çarşamba
Bugün neler yaptım ?
Önümüzdeki takı standına yaklaştı ve durdu ,ben de durdum ve işini bitirmesini bekledim,sonra onu durdurdum,ne kadar zarif göründüğünden bahsettim,kocaman açtığı gözleriyle anlamaz bir şekilde bana bakıyordu,konuşmamı bitirdiğimde bu tavrının sürdüğünü fark ettim ve sağır mısın ? dedim.Eliyle anlamıyorum işareti yaptı ,meğerse bu çok güzel yaratık rusmuş,ama rusa benzemıyordu gerçekten,çok bakımlı bir türk kızına daha fazla benzetmiştim onu.İngilizce biliyor musun dedim,hayır dedi,o zaman bunu nasıl anladın dedim "little" işareti yaptı eliyle.Gerçekten "little" dan daha fazla anlar bir hali de yoktu,en son elimle kalp resmi yaptım anlaması için,apaçi metot bazen işe yarardı.Erkek arkadaşı olduğunu söyledi,evet malesef erkek arkadaşı türktü,anlaşamayıp yanından ayrılırken bana yalan söylemiş olmasını umdum.
Gezinmeye devam ederken yürüyen merdivenlerde yukarı çıkan çok hoş bir kız gördüm,peşinden gitsem mi gitmesem mi diye kararsız kalınca,fazladan yürümenin bir zararı olmayacağını düşündüm ve yürüyen merdivenlerde buldum kendimi, iyi ki de gitmişim peşinden.Durdurdum ,güneş gözlüklerini çıkartıp yüzüme baktı,2 hafta önce bana otobüs çarptığını ve nasıl aydınlandığımdan bahsettim ayaküsü,dikkatle dinledi ve üzüldü,ne kadar hoş olduğunu söyleyincede gözlerinin içi gülerek numarasını verdi bana.
Üçüncü açtığım set normal bir adam için bunalıma girme nedeniydi! Yeni set açmaya başlayan kimse böyle şeylerle karşılaşmamalı ! Normal şartlarda normal bir kızın böyle tepki vermesi için bir neden yoktur,bu kızın sorunları olduğu ortadaydı,hayatımda aldığım en sert tepkiydi!Ben açamam onu dedi yanımdaki arkadaşım,kıza dönüp baktım,mini eteği vardı,topuklusunun sesleri kulaklarımızı okşarken,ben açarım dedim,arkasından yaklaşırken eteğinin şeffaf kumaşından iç çamaşırının hatlarının belli olduğunu farkettim (tanga değildi).Çok cezbedici bir manzaraydı. Yaklaştım ve Affedersin dedim.Tepki vermedi,tekrar söyledim,gene tepkisiz kalınca,artık omzuna dokunmak zorundaydım,bilerek mi tepki vermediğini anlamak için.Bu sefer döndü,kulaklıklarını çıkarttı.Aslında ilk başta gülümser gibiydi,ne kadar hoş göründüğünü söylediğimde,filmlerden çıkma bir tepki verdi bana.Gülümsemeyi bırakıp birden role girdi ve "Bu seni hiç ama hiç ilgilendirmez tamam mı ?" deyip çok tripli bir şekilde önüne döndü.Sanırım bu her erkeğe söylemek için otomatik hazırlanmış bir cevaptı,kesinlikle aynada çalışmıştı.
Dördüncü kız için omuz omuza mücadele ettik arkadaşımla,kıza ilk yetişen ben oldum uzun bacaklarımın avantajını kullanarak,bu bir ikili setti,en sevdiğim şeyi giymişti,siyah bir tayt.
Bir kızı taytından tanıyabilirim,yüzünü durdurana kadar görmemiştim ama arkadan olan albenisi beni yanıltmamıştı.Sorun çıkartacak olan setin arkadaşıylada yeterince konuşmaya dikkat ettim her zamanki gibi,ileri doğru kaçmasına engel oldum adımlarının,telefonunu alıp tekrar aşağıya indim.
Hattrick yapmak istiyorum dedim arkadaşıma.Kendime mavi şort giymiş,süper fizikli bir hatun buldum.Yanına yaklaştım,daha ben iltifat etmeden gülümsemeye başlamıştı.Çok emin olduğum için bunun harika olacağından çok rahattım.Tam 5 dil biliyordu,tiyatrocuydu,eski kız arkadaşımın haftada 7 kere tiyatroya gittiğinden bahsettim,tiyatro aşkından falan...Kolunda şıkır şıkır şıkırdayan takıları vardı,elini alıp oynamaya başladım onlarla,bir yandan da sohbet ediyordum,bu en uzun kaldığım set olmuştu bugun, yaklaşık 15 dakika sürdü,benim artık gitmem gerek dedim.Son olarak burcunu söyle merak ettim dedi,balık dedim,onunki de akrepmiş,hadi ya akrepler nasıl olur ki,akrep deyince insanın aklına iyi şeyler gelmiyor dedim gülerek.Akrepler çok iyidirler sen sadece bunu bil yeter! dedi.Ona sarıldım.Belim ve ayaklarım dinlenmek istiyordu.5 açılıştan 3 phone close iyiydi.Evin yolunu tuttum...
16 Nisan 2012 Pazartesi
Kadınları durdurmak
Kadınların hepsi aynı değil,bazıları sadece bedeninizi,bazıları ruhunuzu doyurur,ben ikinci söylediğimi seviyorum.Çok farklı hissettim onun yanındayken.O hayatımda gördüğüm en dopdolu kızdı.Daha önce hiç görmemiştim öyle bir kız,çevremde yoktu ,bizim üniversitede yoktu,bu tarz bir kızın koca kampüste olduğunu bile sanmıyorum.Pamukprenses gibi giyinirdi,kadınlar erkeklerden daha fazla izlerdi onu yolda giderken.Güzel olmasının yanında entelektüel biriydi,tiyatrocuydu ilk buluşmamızda tiyatroya götürdü beni, sesiyle nasıl etkileyeceğini biliyordu insanları çok duru ve canlıydı ses tonu.Benden fazla şey biliyordu heralde.O yüzden bende genelde dinlerdim onu ,meğerse diğer kızlar ne kadar budala ve zevksizlermiş diye düşünürken.
İşte bu çeşitlilik yüzünden gündüz oyunu harikadır,gece oyununda sarhoş clubber kızlarla uğraşırsınız,sosyal oyun sınırlıdır ama gündüz oyununda çeşitlilik gerçekten muazzamdır.Uzayda asla kesişmeyecek iki doğru kesişiverir o gün siz konuşmaya başladığınızda.Sokakta bir kadını ikna etmenin çok zor olacağını düşünebilirsiniz belki,çünkü kadınlara inanmışsınızdır !
Kadınlar söylerler : Sokakta asla biriyle tanışmam! Sokaktan birine numaramı vermek doğru değil! Sokakta kimseyi durup dinlemem!... Durmazdım!? İlk defa durdum!? Sonrada ... Sokakta tanıştığım biriyle ilk kez buluşuyorum,sevişiyorum ,kendime şaşırıyorum demeye başlarlar.
Bahsettiğim kız belki de yolda size duracak en son kızdır.Ama bakın nasıl bahsediyor onu durdurma anımdan :
"ilk kez karşılaşmadım böyle bi durumla ama, seninki çok garipti, kendini ifade etme çaban, içindeki gülümsemen ve şirin gözükmeye çalışan biraz da çocuksu tavrın belki de beni durdurdu. neden durup dinlediğimide sorgulamıyorum açıkcası, içimden öyle yapmak geldiği içindir.Daha önce hiç böyle bir şey yapmadım ama :) "
O ,o an neden durduğunu gerçekten bilmiyor.Sadece bir şekilde durması gerektiğini hissetmiş. Ama ben biliyorum! Çünkü ona durması için gerekli tüm sesli ve sessiz telkinleri verdim.Bütün dinamiği biliyordum,rahatlaması için yardım ettim ona,o farkına bile varmadan onlarca şey yaptım,sonuçta işte buradayız,iki mutlu insan yarattım.Artık arkadaş ortamında bulabileceğim en iyi kıza tahammül etmek zorunda değilim.Bunların hepsini nereden mi biliyorum.Çünkü binlerce kez denedim,araştırıp kafa patlattım,olmaz! diyen dar görüşlü sosyalcilere olur! diye bağırdım.Çünkü başarısızlıkların beni mükemmele taşıyacağına inandım.Lafın sonunu getirmek
gerekirse:Bunun bir bilim olduğunu unutmayın ve sayın,binlere yaklaştığında rakam ortaya güzel bir şeyler çıkacak.
14 Mart 2012 Çarşamba
Yeni yılın ilk fuck close u
Saat gecenin 3 buçuğuydu.Arabayı arnavutköydeki manzaralı isparklardan birine çektim.Arka koltuktakilerin tuvalet aramaya gitmelerini fırsat bilip sevişmeye başladık.Arabanın camları buğuluydu,hiç bir şey görünmüyorken,bak titanic yapıyorum ben dedi avucunu buğulu cama yapıştırıp aşağıya doğru çekerek.Dışarıda bir çöpçü yerleri süpürüyordu,bazende seyyar çaycılar çay satmak için yanaşıyorlardı yandan.
Ortam müsaitleşince vites kolunun üzerinden atlatıp kucağıma aldım onu,söför koltuğunda yüzü bana dönük kucağımda oturuyordu.Bizimkiler her an dönebilirlerdi o yüzden kapıları kitledim.Etekli bir elbise giymişti,memelerine ulaşmak için bütün elbiseyi başına kadar sıyırmam gerekti.Biraz emdim,durdum,öbürü eksik kalmasın dedim,onu da emdim.Neden 3 hafta önce gelmedin dedim,buluşmalarımız hep sorunlar yüzünden ertelenmişti.Hiç tahmin etmemiştir heralde sokakta onu durduran adamla bu şekilde olacağını.
Sonra orasına parmağımı soktum ,oynuyorken bize doğru bir siyahlığın yaklaştığını gördüm,gitgide büyüyordu,arabanın önüne geldi ve durdu! İki kişiydiler.Bunlar arkadaşım ve benimkinin arkadaşıydı,benimkini kucağımdan indirdim ve kapıları açtım.Onlar arkada koltukta biz önde sevişmeye devam ettik,çok şanssısız dedim arada vites kolu var.Gitmek istediğiniz bir yer var mı diye sordum.Lafı eve gidelim e getirmek için,sonra gittik.
Ev buzhane gibiydi,benim kız zaten kansızdı,daha da fazla üşüyordu o yüzden.Kendi montunun üzerine birde benimkini verdim.İçinde gidip geliyorken,üzeri 3 kattı,altı ise çıplak!Ona bunu hatırlattım.Güldü.Gerçekten komikti.Boşaldım,hayatımda hiç öyle boşalmamıştım,tam durdu derken bir o kadar daha uzaklara fışkırıyordu.Çok farklıydı.Gidip yan odadakiler işlerini bitirmişler mi diye kontrol ettim,onları bekliyorken benimkini kollarımla havaya kaldırıp süpermen gibi uçurdum etrafta,sadece 45 kiloydu.Çıplakken 44.
Normalde boşaldıktan sonra,yüzünü bile görmeye dayanamıyorum kızların,yok olmasını istiyorum,ama iş bittikten sonra ,kadınının omzunu öpen,ona melek gibi davranan adamların konuşmalarına maruz kalmıştım,bende öyle davrandım,koltuğa oturdum o da kucağıma,sohbet ettik bir süre.Bende bugün kucaktan kucağa geziyorum dedi,sonra kötü bir cümle kurdum pardon dedi gülerek.Yüzüne boş boş baktım.Her şey güzeldi,en iyisi de artık abaza hissetmiyordum.
22.01.2012-Secret-
Cevahirde 5 te 3
Hiç aklımda yoktu sete çıkmak,kucağımda laptopla internette değerli zamanı boşa harcarken,bir telefon aldım.Karşıda beni arayanlar telefonu elden ele dolaştırıp ,beni bir yerlere çağırıyorlardı.Beynime bol oksijen gitsin diye derince soludum,tamam dedim.Kalkıp sakalımı traş ettim ve küpe taktım,suratımda sakal varken asla bir kızla konuşasım gelmiyordu.
Set açmayalı 1 ay olmuştu,o 1 ayda güzel bir sevgili yapmış ve ilk defa biraz sosyalleşmiştim.Bundan sonra denemenin nasıl olacağını merak ediyordum. Olay yerine geldiğimde hala korkuyordum set açmaktan,korkunun ecele faydası yok dedim dönüp yanımdan geçen kızın arkasından yürürken,kalp atışlarımı umursamadım.Tekrar başlamadan önce yaklaşmamı değiştirmem gerektiğinin farkındaydım,son zamanlarda yaptıklarım hiç işe yaramamıştı ,önlerine geçip durdurmak yerine sadece arkalarından seslendim bu sefer, bir kaç defa seslendikten sonra,180 derece dönüp baktı.Set cevap verdiğinde heyecan yerini sakinliğe bıraktı,gün boyuncada bir daha hiç heyecanlanmadım.Teşekkür edip kaçabilen nadir kızlardan olacaktı bu bugün.
Sonrasında açtığım gerçekten güzel giyinen biriydi,boyu bana göre biraz kısaydı ama olsun,güzeldi.Aklımda hiç ezber bir şey yoktu,senin önümden geçip gidişini izlemek istemedim,o yüzden durdurmak zorundaydım dedim,başıma daha önce hiç böyle bir şey gelmedi dedi kız,benim de dedim,nasıl oldu bilmiyorum,bazen içinden gelen sesi dinlemek istersin ve o seni doğru yere götürür dedim.Durdurduğum 1500 üncü kız olduğunu bilseydi ne hissederdi acaba? Ama o birinci sanıyordu kendini,bu yüzden etkiliydi.
Kalibrasyon...Aslında bir çeşit içinde bulunduğun durumunuz farkındalığı diyebilirim,o kadar fazla başarısız oluyorsun ki en sonunda neyi nasıl yapmaman/söylememen gerektiğini biliyorsun.En yapay şeyi bile durumun içinde doğal şekilde söylebilme yetin oluyor elinde.Evet bunu becermek için tam 1500 kere denemek zorunda kaldım,sonunda oluyordu anlaşılan.Close yapınca bizimkilerin yanına gittim.Bir şeylerin içselleşmeye başladığını anlamıştım.Yapaylıktan doğallığa giden yoldu bu.
1500 defa önce ilk kez set açtığım yerdi Cevahir,gene buradaydım.Ama artık her şey daha farklıydı.Cevahirin farklı katlarında dolaşmayı sürdürürken 3 sap olarak,az önce close yaptığım kızın bizi bu şekilde görmesi halinde,onu aradığımda dönüş alma ihtimalinin ne kadar azalacağını düşündüm,bu düşük değer göstergesiydi,gene de boşver dedim,farklı setler kovalamalıydım.
İkinciye o anın ne kadar özel olduğuyla ilgili bir şeyler uydururken,danscı mısın diye sordum,adımların çok senkronize görünüyordu,evet dedi kısa bir süre için,harika bende şurada dans ediyorum dedim.Gözleri açıldı.Hayır hayır hoca falan değilim,sadece oradakiler beni bilir,sürekli gittiğim yer.Bu da telefonunu verirken çok naz yapmadı.Doğru oynayınca kimse "ben sokaktan kimseye telefon veremem" demiyordu.
Üçüncü açtığım bembeyaz tenli melek gibiydi.Konuşmanın sonunda yaptığın çok hoştu,cesaretini çok sevdim dedi gözlerinin içi gülerek,bu kıza tükürerek konuşmaya başlamıştım,durduramıyordum tükürüp duruyordum belki de ondan sadece face alabildim.
Dördüncü açtığım set ikiliydi,ikili setlerde önemli olan şey,hedefin arkadaşını kontrol altında tutmaktır.Birine iltifat ederken öbürünün ilk tepkisi de gülümsemekse bu sorun olmayacağı anlamına gelir,ama nötr se üzerine oynamalısınız.İkiniz birbirinize çok benziyorsunuz ama sen daha enerjik olansın,sanırım arkadaşın bugun kötü bir gün geçirdi dedim.Ve dönüp bir kaç dakika da onunla konuşup gülümsemesini sağladım.Derken hedefimin telefonu çaldı,az öteye gidip,"beni bir daha arama" tarzında bağırmaya başladı telefondakine.Eski sevgilisi falan mı dedim,ne dedi bilmiyorum.Kaçamak yanıt verdi.Klasik hedefin arkadaşı gibi davrandı işte.Çok sürer mi dedim,benim acelem var.Bilmiyorum dedi,bak benim gitmem gerek sanırım arkadaşının görüşmesi uzun sürecek,sana telefonumu vereyim arkadaşına ver,isterse beni arar dedim,kabul etmedi,sadece ver aramak zorunda değil dedim.Ben laf anlatmaya çalışırken,hedefim görüşmesini bitirdi ve yanımıza geldi,eski sevgilin miydi dedim,hayır dedi önemli bir şey değil.Hadi bir yer de oturup öyle konuşalım dedi.İsterdim ama gerçekten hiç zamanım yok dedim,gitmem gerek.Sen bana telefonunu ver,sonra konuşuruz dedim.
Beşinci 180 boyundaydı,manken olması muhtemel,fazla üst klasman bir kadındı.Muhtemelen zengin erkeklerle düşüp kalkanlardan.Herkes onu kesiyordu,arkasından yaklaşıp durdurdum.Çevredekiler yaptığıma çok şaşırmışlardı.Oynadığım en güzel oyunlardan birisiydi ama bazen bazıları daha farklı şeylere bakarlar,sanırım pek paralı durmuyordum.Sadece 2 dakika tutabilmiştim
Derken iki tane harika yabancı gördüm,zor türk kızlarından sonra bunların çok kolay olacağını düşünerek gittim.ingilizce olarak direct açılış yapıp 20 dakikaya yakın sohbet ettim,Modellermiş .Daha güzel olan "Do you know Beşiktaş ?" dedi.Biliyorum,çok severim orayı vapurları ve denizi harikadır dedim,hayır dedi futbol takımı Beşiktaş dedi,orada oynayan bir oyuncu var diyerek Gutinin tam adını söyledi.Gerçi şuan Madride döndü,o benim çok yakın arkadaşım dedi.Close yaptığım türk kızları güzellerdi ama,ne kadar güzel olsalarda,bu kız ispanyol bir modeldi,türk kızlarının hiç bir şansı yok,az önceki kıza "melek" gözüyle bakmamın bu yaratığa ne kadar büyük bir hakaret olduğunu farkettim.Ajansımız aslında güvenliğimiz için Türkiyede yabancılarla tanışmamız konusunda bizi uyardı dedi.Sanki çağırsam gelmeyeceklermiş gibi hissettim,önermedim bile sonra pişman oldum.Neyse dedim çok fazla kadına ihtiyacımız yok.
Akşamleyin arkadaşımla oturup sohbet ediyorken,hepsini birbirine karıştırmıştım adlarını,okullarını,kim olduklarını.Elinizde bir çok telefon olduğunda,bir tanesine verdiğiniz önem çok azalıyor.Konuşmak için berbat bir konuydu ; ciğeri ne kadar çok sevdiğimden bahsederken ben vejeteryanım dedi bir tanesi.Olsun dedim ama eminim sufle seversin.Fazla düşünmeye gerek yoktu.İkisinden dönüş aldım,dönmeyen ise bu raporu yazarken aradı.Sanırım bir şey olacak...
Hayatımın en güzel 30 saniyesi
Birkaç gün sonra sözü geçen kızla buluşacağı zaman kız yanında kankasını da getireceğini söyledi,benim olayın içine dahil olmam böyle başladı.
Akşam buluştuk,söylediği kadar vardı,kızlar şuana kadar bir şekilde iletişime geçtiğim en taş kızlardı.Benim payıma düşen topuksuz 178 boyunda,esmer anaokulu öğretmeniydi.Kızların çok güzel olduğunu duymuştum.Ve yolda karar vermiştim,kasmayacaktım,tamame
n beklentisiz bir şekilde gittim, çünkü zaten bu kadar kaliteli ve güzel bir kız benim olamazdı.
Buluştuk,kararlaştırdığımız kafeye doğru hep beraber yürüyorduk.İlgili görünmedim,sadece kendimi düşünüyordum,centilmenlik yapmadan önden yürüyordum.Zengin adamların yanlarındaki kızlara yaptığı muameleyi yaptım,hiçbir zengin adam kız arkadaşlarıyla yürürlerken el ele tutuşmazdı ,çok ilgili davranmazlar ve kız arkadaşları daima onları arkalarından takip eder.Yarı görmezden geldim.Kaba değildim ama varlıkları beni ilgilendirmiyordu,gerçekten.
Etiler Madoya girdiğimizde,erkeklerin çoğu kafalarını çevirip bize bakıyordu.Hoşuma gitmişti.Bizim yerimizde olmak istiyorlar diye düşündüm.Oturacağımız yeri ben seçtim,sohbete başladık,hiçbir zaman çok konuşmadım,birkaç espri dışında.Hatta sonradan durgundun diyecekti mr.sociable bana.Olsun zaten hiçbir beklentim yoktu ki dedim.
Mr.sociable ile kız görüşmeyi bırakalı çok olmuştu.Daha doğrusu kız onunla görüşmeyi bırakalı.Facebook umda birisinin beni eklediğini gördüm,bu o günkü taş kızdı.O benimle konuşmaya başlayıncaya kadar konuşmadım.
Eskilerden bir pua (A.C.) arkadaşımın evindeyken,amacını ilk başta belli etmek ve güçlü frame konusu üzerinde konuşuyorduk.Benimki facebookta online dı,gece 3 tü ve konuştuklarımızı benimki üzerinde deneyebileceğimizi söyledim.Kısa bir konuşmaydı,birkaç gün içinde erkek arkadaşının onu almaya geleceğinden bahsetti,keşke daha önce söyleseydin dedi,yani benden hoşlandığını.İlginç bir konuşmaydı,ama işe yaramış görünüyordu,A.C. ,o kız sana dönecek,garanti veriyorum dedi.
Ve döndü de,1 hafta sonra! gittiğini sanıyordum dedim Gitmedim ki ! diye yazdı.Erkek arkadaşım,yani eski erkek arkadaşım tek başına dönmek zorunda kaldı.Bu görüşecek olmamız anlamına geliyordu.
Buluştuğumuzda bu görebileceği en enerjik bendim.Sohbet sırasında o gün ne kadar cool ve karizmatik olduğunu düşündüm dedi,tepkisiz olmak işe yaramış görünüyordu,sanırım bu Mystery nin harika göğüslü bir kızı almak için,tüm gece boyunca onun göğüslerine bir kez bile bakmayarak bunu sağlaması gibi bir etki yaratmıştı.
23.30 da oturduğumuz kafe kapandı.Kalktık,yakınlarda olan Tangolindonun evinin önünden geçerken.Arkadaşım dedim,burada oturuyor,seni eve atmak gibi olmasın ama ona 5 dakika uğrayalım,bize çay yapar dedim.Benim için sorun olmaz dedi.
Zili iki kez çaldım,ona gelebileceğimizden haberi vardı ama kapıyı açarken galiba biraz gözleri açılmıştı,bu kadar güzel bir kız beklemiyordu.Benimkiyle yanyana oturduk,daha kapıdan girerken,kız daha önceki yazılarımda bahsettiğim evin konseptinden çok etkilenmişti.Kızı sol yanıma oturttum,Tangolindo ise kızın sol çaprazındaydı.50 dakika boyunca arkama yaslanıp koltuğa gömülerek sohbet etmelerini dinledim.Büyük bir taklit yeteneği vardı,benimle bu şekilde konuşmazdı.Onunla çok zaman geçirdiğim için bunu ayırt edebiliyordum,gerçekte ne bu kadar hassas,ne de düşünceliydi.Bu yüzden komiğime gidiyordu.Kız hiçbir şekilde anlamıyordu ama bu profesyonel şekilde oynanan bir tiyatroydu…
Tangolindonun evinden ayrılırken ,ayakkabılarımı bağlamak için çömeldim,kız dışarı çıkmıştı bile.Bildiğim halde,Tangolindoya bütün dhvleri kendine yaptın dedim sırıtarak,merak etme dedi,o dhvlerin hepsi sana gitti.Biliyordum,arkadaşım ne kadar taşaklıysa,bende o kadardım.
Çok harika bir adam iyi ki tanıştık dedi,benden harika olmasını istemem dedim,sende harikasın dedi.
Gece 1 sularıydı,evine bırakmadan önce yakınlarda harika boğaz manzaralı ıssız bir yere gittik,sadece biraz yakınlaştık.Çok kontrolcüydü.
Ertesi gün oldu…Gene görüştük.Bana waffle ısmarladı.Bebek sahilinde bankta beraber oturup yerken muhabbet pek iç açıcı ilerlemiyordu,gereğinden fazla sessizlikler oluyordu. Maçı kaybediyorum diye düşündüm,her şeyin içine etmek üzereydim,eski sevgilisi arayıp onda kalan polo kazağını istiyordu.gerçekten hiç eğlenmiyorduk.O anda ezberlenmiş hikayeler hayatımı kurtardı ! Aa ilginçmiş dedi.Arayan eski erkek arkadaşının ne kadar bencil ve kompleksli olduğundan bahsederken,eminim biraz toplu biridir dedim o tipler öyle oluyor,evet öyleydi dedi,cartman gibi dedim,çok severim o çizgi filmi dedi.O zaman şu bölümü kesinlikle izlemelisin dedim.Sohbet bir anda negatiften pozitif yöne doğru sürüklenmişti.Aklıma ardı ardına pek çok şey geldi,Jokerden bile öğrendiğim bazı saptamaları benimmiş gibi sattım.Yakışıklı adamlar genelde maldır,onlar mal olmasalardı, çirkin adamların yanında bu kadar fazla güzel kız olmazdı.
Ardından bebek starbucks a geçtik,neden bana ilgini daha önceden söylemedin dedi,sırıtarak,bir hamam böceği düşün,hızlıca yürür sonra durur,etrafına aptal aptal bakar,ve alakasız bi yöne doğru devam eder. Erkeklerde onun gibidir dedim.Güldük.Siz arkadaşlarınızla nereden tanıyorsunuz birbirinizi diye sordu,diğerlerini de tanıyordu.Güzel bir şey bulmalıydım,kadınları avlamak amacıyla bir araya geldik diyemezdim.Hipnoz diyiverdim,Nlp.Hepimiz bununla ilgileniyoruz,eğer hatta bana 5 dakikanı verirsen,seni hipnozla kendime aşık edebilirim dedim.İnanmadı…Karşısından kalkıp yanına geçtim.Onu aslında hipnoz falan etmek istemiyordum,bu yanına geçmek için bahaneydi.Bunu Sezgi den bana öğretmesi için üzerimde uygulamasını istediğimde,ona karşı içimde bir şeyler hissetmeye başlamıştım dedim,kısa bir süreliğine.haha dedi,hayır ikinizde erkeksiniz,biliyorum o yüzden sende daha etkili olacak.Ona ilk soruyu sordum ve dolayısıyla direnç gösterdi,sorularıma bilmiyorum diye cevap verdi.Ardından kendi uydurduğum el falını baktım,bir daha da elini hiç bırakmadım.Hala direnç gösteriyordu,karşıma geç dedi.Hayır dedim karşına fln geçmem,o zaman ben geçerim dedi,iyi geç dedim.Hayır o ayıp olur dedi,ben geçmem dedim.Geçseydim yanmıştım,birdaha bana asla saygı duymazdı.Ben hemen sarmaş dolaş olmayı,hemen canım cicim aşkımlı konuşmayı sevmiyorum,bana samimi gelmiyor dedi.Anlıyorum dedim,bende starbucksın kahvelerini sevmiyorum ama hala buraya gelmeye devam ediyorum dedim,neden geliyorsun o zaman dedi,manzarası güzel dedim.Güldük.Seni anlıyorum dedim,sana aşık değilim ama seninle zaman geçirmek çok hoşuma gidiyor o yüzden burada kalacağım dedim.Bir daha da ayrılmadık.
Yürümek istediğini söyledi,onu devasa bebek yokuşundan etilere ,yorulduğu zamanlarda iterek yada kucağıma alarak çıkardım,aynı şişko arkadaşım gibisin dedim,10 metrede bir tıkanırdı,hiçbir farkın yok!
Yokuş bitip evine yaklaşırken,mutluydum,çokta umurumda değildi ama onu hala öpmemiştim,gerilim yaratmak için ,hazır ol dedim,birazdan seni tutacağım ,çevireceğim ve öpeceğim dedim,dudaktan..Hayır yanaktan dedi,görürsün dedim.Yüzüne baktım,ve evet..Artık hazır olduğunu anladım.
Evinin önüne geldik,gel buraya dedim kolundan tutarak çevirdim,dudağıma yapıştı ve beni öptü,çok ateşliydi,bense durduğum yerde sadece “biraz daha” diyebildim kendimden geçip sayıklayarak...Daha önce fuck close larım olmuştu ama bunu tümüne değişmezdim, bu hayatımın en güzel ve en duygu yüklü 30 saniyesiydi.
6.12.2011-Secret