Kağıda şöyle bir baktım,dudağımı büküp, küçük bir ihtimal ama 3 yerine 9 u dene dedim.Mr.sociable feribotta tanıştığı ve eline telefon numarasını sıkıştıran kızın telefonunu umutsuzca 2 haftadır arıyordu,ama operatör böyle bir numara kullanılmamaktır diyordu.Kulağa çok saçma geliyordu çünkü tanıştığı kız sürpriz bir jestle telefonunu yazıp avucuna sıkıştırmıştı,tamamen kendi iradesiyle.Telefonunu yanlış yazması olası durmuyordu.Ama durum bunu gösteriyordu.Sonunda hepimiz kızın ruh hastası olduğuna inandık.Gece 12 gibiydi,küçük bir ihtimal ama söylediğin gibi yapacağım dedi.3 yerine 9 yazdı…Ara tuşuna bastı...Karşıdan alo diyen kız sesini hepimiz duyduk.Küçük bir rakam hatasından dolayı 2 hafta gecikmeli olsa da aradığına kavuşmuştu.
Birkaç gün sonra sözü geçen kızla buluşacağı zaman kız yanında kankasını da getireceğini söyledi,benim olayın içine dahil olmam böyle başladı.
Akşam buluştuk,söylediği kadar vardı,kızlar şuana kadar bir şekilde iletişime geçtiğim en taş kızlardı.Benim payıma düşen topuksuz 178 boyunda,esmer anaokulu öğretmeniydi.Kızların çok güzel olduğunu duymuştum.Ve yolda karar vermiştim,kasmayacaktım,tamame
n beklentisiz bir şekilde gittim, çünkü zaten bu kadar kaliteli ve güzel bir kız benim olamazdı.
Buluştuk,kararlaştırdığımız kafeye doğru hep beraber yürüyorduk.İlgili görünmedim,sadece kendimi düşünüyordum,centilmenlik yapmadan önden yürüyordum.Zengin adamların yanlarındaki kızlara yaptığı muameleyi yaptım,hiçbir zengin adam kız arkadaşlarıyla yürürlerken el ele tutuşmazdı ,çok ilgili davranmazlar ve kız arkadaşları daima onları arkalarından takip eder.Yarı görmezden geldim.Kaba değildim ama varlıkları beni ilgilendirmiyordu,gerçekten.
Etiler Madoya girdiğimizde,erkeklerin çoğu kafalarını çevirip bize bakıyordu.Hoşuma gitmişti.Bizim yerimizde olmak istiyorlar diye düşündüm.Oturacağımız yeri ben seçtim,sohbete başladık,hiçbir zaman çok konuşmadım,birkaç espri dışında.Hatta sonradan durgundun diyecekti mr.sociable bana.Olsun zaten hiçbir beklentim yoktu ki dedim.
Mr.sociable ile kız görüşmeyi bırakalı çok olmuştu.Daha doğrusu kız onunla görüşmeyi bırakalı.Facebook umda birisinin beni eklediğini gördüm,bu o günkü taş kızdı.O benimle konuşmaya başlayıncaya kadar konuşmadım.
Eskilerden bir pua (A.C.) arkadaşımın evindeyken,amacını ilk başta belli etmek ve güçlü frame konusu üzerinde konuşuyorduk.Benimki facebookta online dı,gece 3 tü ve konuştuklarımızı benimki üzerinde deneyebileceğimizi söyledim.Kısa bir konuşmaydı,birkaç gün içinde erkek arkadaşının onu almaya geleceğinden bahsetti,keşke daha önce söyleseydin dedi,yani benden hoşlandığını.İlginç bir konuşmaydı,ama işe yaramış görünüyordu,A.C. ,o kız sana dönecek,garanti veriyorum dedi.
Ve döndü de,1 hafta sonra! gittiğini sanıyordum dedim Gitmedim ki ! diye yazdı.Erkek arkadaşım,yani eski erkek arkadaşım tek başına dönmek zorunda kaldı.Bu görüşecek olmamız anlamına geliyordu.
Buluştuğumuzda bu görebileceği en enerjik bendim.Sohbet sırasında o gün ne kadar cool ve karizmatik olduğunu düşündüm dedi,tepkisiz olmak işe yaramış görünüyordu,sanırım bu Mystery nin harika göğüslü bir kızı almak için,tüm gece boyunca onun göğüslerine bir kez bile bakmayarak bunu sağlaması gibi bir etki yaratmıştı.
23.30 da oturduğumuz kafe kapandı.Kalktık,yakınlarda olan Tangolindonun evinin önünden geçerken.Arkadaşım dedim,burada oturuyor,seni eve atmak gibi olmasın ama ona 5 dakika uğrayalım,bize çay yapar dedim.Benim için sorun olmaz dedi.
Zili iki kez çaldım,ona gelebileceğimizden haberi vardı ama kapıyı açarken galiba biraz gözleri açılmıştı,bu kadar güzel bir kız beklemiyordu.Benimkiyle yanyana oturduk,daha kapıdan girerken,kız daha önceki yazılarımda bahsettiğim evin konseptinden çok etkilenmişti.Kızı sol yanıma oturttum,Tangolindo ise kızın sol çaprazındaydı.50 dakika boyunca arkama yaslanıp koltuğa gömülerek sohbet etmelerini dinledim.Büyük bir taklit yeteneği vardı,benimle bu şekilde konuşmazdı.Onunla çok zaman geçirdiğim için bunu ayırt edebiliyordum,gerçekte ne bu kadar hassas,ne de düşünceliydi.Bu yüzden komiğime gidiyordu.Kız hiçbir şekilde anlamıyordu ama bu profesyonel şekilde oynanan bir tiyatroydu…
Tangolindonun evinden ayrılırken ,ayakkabılarımı bağlamak için çömeldim,kız dışarı çıkmıştı bile.Bildiğim halde,Tangolindoya bütün dhvleri kendine yaptın dedim sırıtarak,merak etme dedi,o dhvlerin hepsi sana gitti.Biliyordum,arkadaşım ne kadar taşaklıysa,bende o kadardım.
Çok harika bir adam iyi ki tanıştık dedi,benden harika olmasını istemem dedim,sende harikasın dedi.
Gece 1 sularıydı,evine bırakmadan önce yakınlarda harika boğaz manzaralı ıssız bir yere gittik,sadece biraz yakınlaştık.Çok kontrolcüydü.
Ertesi gün oldu…Gene görüştük.Bana waffle ısmarladı.Bebek sahilinde bankta beraber oturup yerken muhabbet pek iç açıcı ilerlemiyordu,gereğinden fazla sessizlikler oluyordu. Maçı kaybediyorum diye düşündüm,her şeyin içine etmek üzereydim,eski sevgilisi arayıp onda kalan polo kazağını istiyordu.gerçekten hiç eğlenmiyorduk.O anda ezberlenmiş hikayeler hayatımı kurtardı ! Aa ilginçmiş dedi.Arayan eski erkek arkadaşının ne kadar bencil ve kompleksli olduğundan bahsederken,eminim biraz toplu biridir dedim o tipler öyle oluyor,evet öyleydi dedi,cartman gibi dedim,çok severim o çizgi filmi dedi.O zaman şu bölümü kesinlikle izlemelisin dedim.Sohbet bir anda negatiften pozitif yöne doğru sürüklenmişti.Aklıma ardı ardına pek çok şey geldi,Jokerden bile öğrendiğim bazı saptamaları benimmiş gibi sattım.Yakışıklı adamlar genelde maldır,onlar mal olmasalardı, çirkin adamların yanında bu kadar fazla güzel kız olmazdı.
Ardından bebek starbucks a geçtik,neden bana ilgini daha önceden söylemedin dedi,sırıtarak,bir hamam böceği düşün,hızlıca yürür sonra durur,etrafına aptal aptal bakar,ve alakasız bi yöne doğru devam eder. Erkeklerde onun gibidir dedim.Güldük.Siz arkadaşlarınızla nereden tanıyorsunuz birbirinizi diye sordu,diğerlerini de tanıyordu.Güzel bir şey bulmalıydım,kadınları avlamak amacıyla bir araya geldik diyemezdim.Hipnoz diyiverdim,Nlp.Hepimiz bununla ilgileniyoruz,eğer hatta bana 5 dakikanı verirsen,seni hipnozla kendime aşık edebilirim dedim.İnanmadı…Karşısından kalkıp yanına geçtim.Onu aslında hipnoz falan etmek istemiyordum,bu yanına geçmek için bahaneydi.Bunu Sezgi den bana öğretmesi için üzerimde uygulamasını istediğimde,ona karşı içimde bir şeyler hissetmeye başlamıştım dedim,kısa bir süreliğine.haha dedi,hayır ikinizde erkeksiniz,biliyorum o yüzden sende daha etkili olacak.Ona ilk soruyu sordum ve dolayısıyla direnç gösterdi,sorularıma bilmiyorum diye cevap verdi.Ardından kendi uydurduğum el falını baktım,bir daha da elini hiç bırakmadım.Hala direnç gösteriyordu,karşıma geç dedi.Hayır dedim karşına fln geçmem,o zaman ben geçerim dedi,iyi geç dedim.Hayır o ayıp olur dedi,ben geçmem dedim.Geçseydim yanmıştım,birdaha bana asla saygı duymazdı.Ben hemen sarmaş dolaş olmayı,hemen canım cicim aşkımlı konuşmayı sevmiyorum,bana samimi gelmiyor dedi.Anlıyorum dedim,bende starbucksın kahvelerini sevmiyorum ama hala buraya gelmeye devam ediyorum dedim,neden geliyorsun o zaman dedi,manzarası güzel dedim.Güldük.Seni anlıyorum dedim,sana aşık değilim ama seninle zaman geçirmek çok hoşuma gidiyor o yüzden burada kalacağım dedim.Bir daha da ayrılmadık.
Yürümek istediğini söyledi,onu devasa bebek yokuşundan etilere ,yorulduğu zamanlarda iterek yada kucağıma alarak çıkardım,aynı şişko arkadaşım gibisin dedim,10 metrede bir tıkanırdı,hiçbir farkın yok!
Yokuş bitip evine yaklaşırken,mutluydum,çokta umurumda değildi ama onu hala öpmemiştim,gerilim yaratmak için ,hazır ol dedim,birazdan seni tutacağım ,çevireceğim ve öpeceğim dedim,dudaktan..Hayır yanaktan dedi,görürsün dedim.Yüzüne baktım,ve evet..Artık hazır olduğunu anladım.
Evinin önüne geldik,gel buraya dedim kolundan tutarak çevirdim,dudağıma yapıştı ve beni öptü,çok ateşliydi,bense durduğum yerde sadece “biraz daha” diyebildim kendimden geçip sayıklayarak...Daha önce fuck close larım olmuştu ama bunu tümüne değişmezdim, bu hayatımın en güzel ve en duygu yüklü 30 saniyesiydi.
6.12.2011-Secret
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder