Günlerden bir gün ,bugun ...Biraz açılış yapmak istedim.Hava kapalıydı o yüzden bir alışveriş merkezinde buldum kendimi,etrafta gezinirken hiç mi güzel kız olmaz diye söyleniyordum ki,sağ omzumun hizasından rengarenk bir cismin geçmekte olduğunu farkettim gözucuyla,cümlemin sonunu getiremeden sustum! Beni geçmesini bekledim, güzel olduğundan emin olmak için ve gerçekten çok güzeldi...
Önümüzdeki takı standına yaklaştı ve durdu ,ben de durdum ve işini bitirmesini bekledim,sonra onu durdurdum,ne kadar zarif göründüğünden bahsettim,kocaman açtığı gözleriyle anlamaz bir şekilde bana bakıyordu,konuşmamı bitirdiğimde bu tavrının sürdüğünü fark ettim ve sağır mısın ? dedim.Eliyle anlamıyorum işareti yaptı ,meğerse bu çok güzel yaratık rusmuş,ama rusa benzemıyordu gerçekten,çok bakımlı bir türk kızına daha fazla benzetmiştim onu.İngilizce biliyor musun dedim,hayır dedi,o zaman bunu nasıl anladın dedim "little" işareti yaptı eliyle.Gerçekten "little" dan daha fazla anlar bir hali de yoktu,en son elimle kalp resmi yaptım anlaması için,apaçi metot bazen işe yarardı.Erkek arkadaşı olduğunu söyledi,evet malesef erkek arkadaşı türktü,anlaşamayıp yanından ayrılırken bana yalan söylemiş olmasını umdum.
Gezinmeye devam ederken yürüyen merdivenlerde yukarı çıkan çok hoş bir kız gördüm,peşinden gitsem mi gitmesem mi diye kararsız kalınca,fazladan yürümenin bir zararı olmayacağını düşündüm ve yürüyen merdivenlerde buldum kendimi, iyi ki de gitmişim peşinden.Durdurdum ,güneş gözlüklerini çıkartıp yüzüme baktı,2 hafta önce bana otobüs çarptığını ve nasıl aydınlandığımdan bahsettim ayaküsü,dikkatle dinledi ve üzüldü,ne kadar hoş olduğunu söyleyincede gözlerinin içi gülerek numarasını verdi bana.
Üçüncü açtığım set normal bir adam için bunalıma girme nedeniydi! Yeni set açmaya başlayan kimse böyle şeylerle karşılaşmamalı ! Normal şartlarda normal bir kızın böyle tepki vermesi için bir neden yoktur,bu kızın sorunları olduğu ortadaydı,hayatımda aldığım en sert tepkiydi!Ben açamam onu dedi yanımdaki arkadaşım,kıza dönüp baktım,mini eteği vardı,topuklusunun sesleri kulaklarımızı okşarken,ben açarım dedim,arkasından yaklaşırken eteğinin şeffaf kumaşından iç çamaşırının hatlarının belli olduğunu farkettim (tanga değildi).Çok cezbedici bir manzaraydı. Yaklaştım ve Affedersin dedim.Tepki vermedi,tekrar söyledim,gene tepkisiz kalınca,artık omzuna dokunmak zorundaydım,bilerek mi tepki vermediğini anlamak için.Bu sefer döndü,kulaklıklarını çıkarttı.Aslında ilk başta gülümser gibiydi,ne kadar hoş göründüğünü söylediğimde,filmlerden çıkma bir tepki verdi bana.Gülümsemeyi bırakıp birden role girdi ve "Bu seni hiç ama hiç ilgilendirmez tamam mı ?" deyip çok tripli bir şekilde önüne döndü.Sanırım bu her erkeğe söylemek için otomatik hazırlanmış bir cevaptı,kesinlikle aynada çalışmıştı.
Dördüncü kız için omuz omuza mücadele ettik arkadaşımla,kıza ilk yetişen ben oldum uzun bacaklarımın avantajını kullanarak,bu bir ikili setti,en sevdiğim şeyi giymişti,siyah bir tayt.
Bir kızı taytından tanıyabilirim,yüzünü durdurana kadar görmemiştim ama arkadan olan albenisi beni yanıltmamıştı.Sorun çıkartacak olan setin arkadaşıylada yeterince konuşmaya dikkat ettim her zamanki gibi,ileri doğru kaçmasına engel oldum adımlarının,telefonunu alıp tekrar aşağıya indim.
Hattrick yapmak istiyorum dedim arkadaşıma.Kendime mavi şort giymiş,süper fizikli bir hatun buldum.Yanına yaklaştım,daha ben iltifat etmeden gülümsemeye başlamıştı.Çok emin olduğum için bunun harika olacağından çok rahattım.Tam 5 dil biliyordu,tiyatrocuydu,eski kız arkadaşımın haftada 7 kere tiyatroya gittiğinden bahsettim,tiyatro aşkından falan...Kolunda şıkır şıkır şıkırdayan takıları vardı,elini alıp oynamaya başladım onlarla,bir yandan da sohbet ediyordum,bu en uzun kaldığım set olmuştu bugun, yaklaşık 15 dakika sürdü,benim artık gitmem gerek dedim.Son olarak burcunu söyle merak ettim dedi,balık dedim,onunki de akrepmiş,hadi ya akrepler nasıl olur ki,akrep deyince insanın aklına iyi şeyler gelmiyor dedim gülerek.Akrepler çok iyidirler sen sadece bunu bil yeter! dedi.Ona sarıldım.Belim ve ayaklarım dinlenmek istiyordu.5 açılıştan 3 phone close iyiydi.Evin yolunu tuttum...
18 Nisan 2012 Çarşamba
16 Nisan 2012 Pazartesi
Kadınları durdurmak
Normalde hayatınız boyunca biraraya gelme şansınızın olmayacağı harika bir kadınla,onu bir göz açıp-kapama anı kadar kısa bir süre içinde görüp,yanına gitmeye karar verip,onunla tanıştığınızda bazen çok güzel bir şeye neden olursunuz.Daha sonra fazlasıyla teşekkür edersiniz kendinize. Çünkü hayatta bazen o harika insanla normalde asla bir araya gelemeyeceğinizi bilirsiniz ve belki de "o" kadın hayatınızda sadece bir kere önünüzden geçer! Ama işte berabersiniz ! Sahilde oturup beraber denizi izleyip sohbet edip öpüşüyorsunuz.Bunların hepsi artık gerçek!
Kadınların hepsi aynı değil,bazıları sadece bedeninizi,bazıları ruhunuzu doyurur,ben ikinci söylediğimi seviyorum.Çok farklı hissettim onun yanındayken.O hayatımda gördüğüm en dopdolu kızdı.Daha önce hiç görmemiştim öyle bir kız,çevremde yoktu ,bizim üniversitede yoktu,bu tarz bir kızın koca kampüste olduğunu bile sanmıyorum.Pamukprenses gibi giyinirdi,kadınlar erkeklerden daha fazla izlerdi onu yolda giderken.Güzel olmasının yanında entelektüel biriydi,tiyatrocuydu ilk buluşmamızda tiyatroya götürdü beni, sesiyle nasıl etkileyeceğini biliyordu insanları çok duru ve canlıydı ses tonu.Benden fazla şey biliyordu heralde.O yüzden bende genelde dinlerdim onu ,meğerse diğer kızlar ne kadar budala ve zevksizlermiş diye düşünürken.
İşte bu çeşitlilik yüzünden gündüz oyunu harikadır,gece oyununda sarhoş clubber kızlarla uğraşırsınız,sosyal oyun sınırlıdır ama gündüz oyununda çeşitlilik gerçekten muazzamdır.Uzayda asla kesişmeyecek iki doğru kesişiverir o gün siz konuşmaya başladığınızda.Sokakta bir kadını ikna etmenin çok zor olacağını düşünebilirsiniz belki,çünkü kadınlara inanmışsınızdır !
Kadınlar söylerler : Sokakta asla biriyle tanışmam! Sokaktan birine numaramı vermek doğru değil! Sokakta kimseyi durup dinlemem!... Durmazdım!? İlk defa durdum!? Sonrada ... Sokakta tanıştığım biriyle ilk kez buluşuyorum,sevişiyorum ,kendime şaşırıyorum demeye başlarlar.
Bahsettiğim kız belki de yolda size duracak en son kızdır.Ama bakın nasıl bahsediyor onu durdurma anımdan :
"ilk kez karşılaşmadım böyle bi durumla ama, seninki çok garipti, kendini ifade etme çaban, içindeki gülümsemen ve şirin gözükmeye çalışan biraz da çocuksu tavrın belki de beni durdurdu. neden durup dinlediğimide sorgulamıyorum açıkcası, içimden öyle yapmak geldiği içindir.Daha önce hiç böyle bir şey yapmadım ama :) "
O ,o an neden durduğunu gerçekten bilmiyor.Sadece bir şekilde durması gerektiğini hissetmiş. Ama ben biliyorum! Çünkü ona durması için gerekli tüm sesli ve sessiz telkinleri verdim.Bütün dinamiği biliyordum,rahatlaması için yardım ettim ona,o farkına bile varmadan onlarca şey yaptım,sonuçta işte buradayız,iki mutlu insan yarattım.Artık arkadaş ortamında bulabileceğim en iyi kıza tahammül etmek zorunda değilim.Bunların hepsini nereden mi biliyorum.Çünkü binlerce kez denedim,araştırıp kafa patlattım,olmaz! diyen dar görüşlü sosyalcilere olur! diye bağırdım.Çünkü başarısızlıkların beni mükemmele taşıyacağına inandım.Lafın sonunu getirmek
gerekirse:Bunun bir bilim olduğunu unutmayın ve sayın,binlere yaklaştığında rakam ortaya güzel bir şeyler çıkacak.
Kadınların hepsi aynı değil,bazıları sadece bedeninizi,bazıları ruhunuzu doyurur,ben ikinci söylediğimi seviyorum.Çok farklı hissettim onun yanındayken.O hayatımda gördüğüm en dopdolu kızdı.Daha önce hiç görmemiştim öyle bir kız,çevremde yoktu ,bizim üniversitede yoktu,bu tarz bir kızın koca kampüste olduğunu bile sanmıyorum.Pamukprenses gibi giyinirdi,kadınlar erkeklerden daha fazla izlerdi onu yolda giderken.Güzel olmasının yanında entelektüel biriydi,tiyatrocuydu ilk buluşmamızda tiyatroya götürdü beni, sesiyle nasıl etkileyeceğini biliyordu insanları çok duru ve canlıydı ses tonu.Benden fazla şey biliyordu heralde.O yüzden bende genelde dinlerdim onu ,meğerse diğer kızlar ne kadar budala ve zevksizlermiş diye düşünürken.
İşte bu çeşitlilik yüzünden gündüz oyunu harikadır,gece oyununda sarhoş clubber kızlarla uğraşırsınız,sosyal oyun sınırlıdır ama gündüz oyununda çeşitlilik gerçekten muazzamdır.Uzayda asla kesişmeyecek iki doğru kesişiverir o gün siz konuşmaya başladığınızda.Sokakta bir kadını ikna etmenin çok zor olacağını düşünebilirsiniz belki,çünkü kadınlara inanmışsınızdır !
Kadınlar söylerler : Sokakta asla biriyle tanışmam! Sokaktan birine numaramı vermek doğru değil! Sokakta kimseyi durup dinlemem!... Durmazdım!? İlk defa durdum!? Sonrada ... Sokakta tanıştığım biriyle ilk kez buluşuyorum,sevişiyorum ,kendime şaşırıyorum demeye başlarlar.
Bahsettiğim kız belki de yolda size duracak en son kızdır.Ama bakın nasıl bahsediyor onu durdurma anımdan :
"ilk kez karşılaşmadım böyle bi durumla ama, seninki çok garipti, kendini ifade etme çaban, içindeki gülümsemen ve şirin gözükmeye çalışan biraz da çocuksu tavrın belki de beni durdurdu. neden durup dinlediğimide sorgulamıyorum açıkcası, içimden öyle yapmak geldiği içindir.Daha önce hiç böyle bir şey yapmadım ama :) "
O ,o an neden durduğunu gerçekten bilmiyor.Sadece bir şekilde durması gerektiğini hissetmiş. Ama ben biliyorum! Çünkü ona durması için gerekli tüm sesli ve sessiz telkinleri verdim.Bütün dinamiği biliyordum,rahatlaması için yardım ettim ona,o farkına bile varmadan onlarca şey yaptım,sonuçta işte buradayız,iki mutlu insan yarattım.Artık arkadaş ortamında bulabileceğim en iyi kıza tahammül etmek zorunda değilim.Bunların hepsini nereden mi biliyorum.Çünkü binlerce kez denedim,araştırıp kafa patlattım,olmaz! diyen dar görüşlü sosyalcilere olur! diye bağırdım.Çünkü başarısızlıkların beni mükemmele taşıyacağına inandım.Lafın sonunu getirmek
gerekirse:Bunun bir bilim olduğunu unutmayın ve sayın,binlere yaklaştığında rakam ortaya güzel bir şeyler çıkacak.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)